תוכן שיווקי

"ServiceNow מספקת למנמ"רים יכולת לאגד את כלל המודולים"

"ServiceNow מספקת פלטפורמת פיתוח חזקה בענן המפתיעה בכל גרסה מחדש, והלקוחות מצידם מאמצים את היישומים החדשים בשמחה", כך לדברי גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1 ● הוא ציין כי "החברה זוכה להצלחה ברחבי העולם וגם בישראל, עם עשרות לקוחות גדולים"

11/07/2017 09:44
גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1. צילום: יניב פאר

כתב: הילל  יוסף

"היתרון המשמעותי של ServiceNow עבור המנמ"רים, הוא ביכולת שלה לערוך איגום של מודולים שונים, מספקים שונים – תחת  פלטפורמה אחת, כוללת ואינטגרטיבית", כך אמר גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1.

סהר השתתף ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים, בו נדונו ההיבטים המקומיים בעשייה של ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של מיכון חכם של תהליכי עבודה – בענן.

דיקומנו לאבס,  אמר סהר, "הוקמה ב-2008, ומאז 2012 מתמחה ביישום ומכירת פתרונות של חברת הענן האמריקנית ServiceNow בישראל. אנו השותפים הראשונים של החברה בארץ. בעקבות המכירה שלנו ל-One1 אנחנו נהנים מכל העולמות – גם מהמקצועיות ומהקשר המיוחד שלנו עם ServiceNow, וגם מהתמיכה האדירה של הקבוצה".

לדברי סהר, "ServiceNow מספקת פלטפורמת פיתוח חזקה בענן, עם חנות אפליקציות שגדלה מדי יום. היא זוכה להצלחה ברחבי העולם וגם בישראל, עם עשרות לקוחות גדולים מהשורה הראשונה של מגזרי הבנקאות והפיננסים, ההיי-טק והתעשייה המסורתית. החברה מפתחת ומספקת לארגונים מערכת ITSM שפותחה בענן, וכוללת פלטפורמה חזקה מאוד להנגשת שירותים וסוויטת מודולים לניהול ה-IT, כמו ניהול של תקלות בארגון, שינויים, פרויקטים (PPM), ניהול נכסים וחוזים".

לקחת את החבילה במלואה

סהר הוסיף כי "באחרונה ServiceNow מבססת את מעמדה גם בתחום ה-CSM – ניהול קשרי לקוחות ותמיכה בלקוחות הקצה – לגמרי בענן".

"החלק הארי מתוך 50 לקוחות ServiceNow בארץ הוא שלנו", אמר סהר, ומנה ביניהם את בנק לאומי, נטפים, תנובה, נייס, אמדוקס, אורבוטק, פרטנר, רפאל ואל על.

"בשלוש השנים הראשונות עשינו יישומים של תהליכים עסקיים סביב ITSM, עם חבילה של עשרות יישומים לניהול שירותי ה-IT. מאז 2015 אנו מוכרים ומיישמים גם מערכת CSM לניהול שירות לקוחות. ה-ITSM פנה למנמ"ר, וכעת אנו פונים למנהלי השיווק והמכירות".

כך, אמר סהר, "ב-HP Indigo אנו מיישמים כל חבילת השירות של ServiceNow. זו כוללת ניהול שירות ותמיכה ללקוחות שלהם, ניהול קריאות למהנדסי שטח, כולל מודולים לניהול מלאי, רכש וחוזים – עם חיבור למודול המובייל של ServiceNow מקצה לקצה. הם היו הראשונים לקחת את החבילה במלואה".

לחצות את רף ה-100

לקוח נוסף, אמר סהר, "הוא פלייטקה (Playtika). התחלנו לעבוד איתם לפני 3.5 שנים, עם מערכת שכללה מודולים לניהול אירועים, ניהול שינויים וניהול קטלוג שירותים. משם, התפתחנו עם מודול לשירות לקוחות. בבנק הבינלאומי אנו מיישמים קטלוג שירותים גדול מאד, ובנוסף פיתחנו להם מערכת לניהול דיווחי שעות והקצאות אנשים לפרויקטים".

על פי סהר, "ServiceNow מתאפיינת  ביכולת ליישום ולהטמעת המערכות שלה במהירות אצל הלקוחות, עם החזר השקעה מהיר. מדי שנה היא משחררת שתי גרסאות גדולות בענן, כאשר הגרסה החדשה שהושקה בכנס Knowledge 2017 האחרון היא Jakarta. הגרסאות החדשות ניתנות להורדה על ידי הלקוח, בלא מאמץ  ובמהירות. בדרך זו הוא מקבל עושר אפליקטיבי, ההולך וגדל עם  השנים".

"היכולת של ServiceNow לניהול מערכי הידע של השותפים מאוד מפרה". סיכם סהר, "אנו מונים כיום כ-60 עובדים, ועד סוף 2018 נחצה את רף ה-100".

"לקוח שקונה מערכת שכזו לא צריך שהאינטגרטור ימשיך לתמוך בו לאחר העלייה לאוויר – מה שמעיד על קלות הניהול והתפעול של הפלטפורמה. אנו מכשירים צוות פנימי של הלקוח – והוא  ממשיך לתחזק ולנהל את המערכת קדימה. פעילות כל החברה בראשותי היא מוטת ServiceNow".

אירועים קרובים