תוכן שיווקי
לקראת אירוע - 2017 C3 Tough Mudder, ימים שבת-ראשון 8-9 ביולי, אירלנד

נבחרה המשתתפת הראשונה לנבחרת 2017 C3 Tough Mudder

15/01/2017 16:35
מיכל אולניק , מנהלת עסקית של Dimension Data בישראל

אנשים ומחשבים, C3 וקבוצת אוטופונט (Autofont) בחרו את המשתתפת הראשונה (13 עד כה) אשר תיקח חלק בנבחרת ה-Tough Mudder למען תרומות לעמותת גדולים מהחיים.

מיכל אולניק , מנהלת עסקית של Dimension Data בישראל, נבחרה כמשתתפת ה-13 בנבחרת.

קבוצת אנשים ומחשבים ואלון כהן, מנכ"ל אוטופונט, הכריזו על קמפיין שני לגיוס תרומות למען "גדולים מהחיים". נבחרת מנכ"לים ומנמ"רים מקהילת ה-IT הישראלית תצא שוב לבצע את אתגר ה-Tough Mudder, והפעם בחודש יולי בדבלין שבאירלנד.

הנבחרת תרוץ 20 ק"מ בעליות וירידות בבוץ, תזחל, ותעבור 25 מכשולים מאתגרים ביניהם צלילה בקרח ומעבר דרך תילי חשמל. כל זאת, על מנת לאסוף תרומות לעמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

לדברי כהן, שיוביל שוב את הנבחרת לאתגר, "הנבחרת תחל את אימוניה בחודש ינואר 2017 ובמהלך חצי שנה תעבור אימוני ריצה ואימוני קרוספיט שיכשירו כל אחד ואחת מהמשתתפים, לעבור בהצלחה את האתגר". כהן הוסיף ואמר כי "השנה ירוצו עם הנבחרת גם שני בוגרי גדולים מהחיים שניצחו את המחלה".

קצת פרטים אודות מיכל אולניק

תארי את תפקידך בחברה.
"אני המנהלת העסקית של Dimension Data בישראל, אחת מחברות ה-Professional Services הגדולות בעולם וחברת בת של NTT.

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות?
"נכנסנו לראשונה לפעילות בישראל לפני כשנה בעקבות מיזם עסקי משותף בתחום הCloud Computing עם MedOne שמובילה מזה שנים את שוק שירותי האירוח והאחסון  בישראל. ביחד אנחנו מספקים שירותי מחשוב ענן ציבורי והיברידי לחברות אנטרפרייז ו-SMB באיכות וברמת אבטחה המתקדמים ביותר כמו גם גישה לאתרים בכל העולם".

"הדבר המרכזי מבחינתנו השנה הוא שעלינו לאוויר עם הפלטפורמה שלנו. שירותי הענן שלנו מבוססים על שני מתקני הדטה סנטר של MedOne המגבים זה את זה באופן מלא, מה שמאפשר לנו לספק רמות שרידות ו-SLA גבוהות במיוחד".
"מעבר לזה, ההישג המשמעותי ביותר מבחינתנו הוא העברה של Production מלא של לקוחות לענן שלנו כמעט בזמן אפס".

"יש לנו בארץ כבר כמה עשרות לקוחות על הפלטפורמה והיד עוד נטויה. בחודש פברואר הקרוב אנחנו מארחים ביחד עם MedOne חברים נכבדים ממועדון ה-C3 בקמפוס שלנו ביוהנסבורג, דרום אפריקה".

תארים אקדמאיים ותעודות הצטיינות אחרות?
"תואר ראשון בכלכלה וניהול מתל אביב, תואר שני במנהל עסקים מהפתוחה".

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע?
"מגוונת כל כמה שנים, היום עושה בעיקר אימוני כוח עם מאמן בחדר כושר, עשיתי כמה שנים אגרוף תאילנדי וזה עדיין אחד הדברים האהובים עלי ביותר. בחצי שנה האחרונה הורדתי מינונים, אז מבחינתי זו בעיקר הזדמנות מעולה לחזור לכושר".

תחביבים?
"ספרות, הופעות, אוכל טוב, טיולים, כל מה שקשור בים".

מה יש לך להגיד על האתגר להשתתף ב-Tough Mudder למען ילדי גדולים מהחיים?
"כשאלון סיפר לי על הקבוצה שמתגבשת לקראת האתגר נדלקתי על זה מיד! אני אוהבת אתגרים ופרויקטים תקופתיים, וכאמור זו גם הזדמנות מצוינת לחזור למסלול מבחינת כושר. מנגד זה כמובן גם קצת הלחיץ אותי, האם אני יכולה באמת לעשות את זה"?

"החיבור של האתגר לעמותה רק מעצים מבחינתי את המוטיבציה, זו מטרה כל כך ראויה וחשובה. אני משתדלת כל שנה למצוא פרויקט התנדבותי. בשנים האחרונות זה בעיקר בתחום החינוך וההדרכה אבל בגילאי תיכון התנדבתי שנים במחלקת ילדים ברמב"ם ואני נושאת איתי מאז את האומץ והנחישות של הילדים ומשפחותיהם".

מה יגידו במשפחה?
"ללא ספק יהיו מרוצים. מבחינתם קצת פחות מסעדות, אלכוהול וקניות וקצת יותר ספורט – הרי זה משובח".

מה עוד כדאי שנדע עלייך?
"בתכלס זה נופל תחת קטגוריית דברים שלא כדאי שתדעו עלי, אבל כל מי שמכיר אותי ממילא כבר יודע. יש לי פטיש נעליים חמור ולפחות 250 זוגות בארון – לא כולל כפכפים ונעלי ספורט".

נותרו מקומות ספורים בנבחרת.

להגשת מועמדות לחצו כאן.

אירועים קרובים