תוכן שיווקי

SG Enable בחרה במערכת ישראלית לניהול השירות של יחידת המחשב הארגונית

22/09/2016 16:08

הסוכנות הסינגפורית לסיוע לאנשים עם מוגבלויות, SG Enable, בחרה במערכת ישראלית לניהול השירות של יחידת המחשב הארגונית. המערכת

הישראלית, ITCC (ר"ת IT Care Center) פותחה על ידי That’s IT מאבן יהודה. מודול ניהול השירות המיושם ב-SG Enable הינו חלק מהמערך הכולל של יכולות ITCC בתחום הניהול והתפעול של יחידות מחשב ארגוניות.

המערכת הישראלית נמכרה ל-SG Enable באמצעות Athena Dynamics הסינגפורית, המפיצה את מוצרי החברה הישראלית בסינגפור ובמזרח הרחוק. Athena Dynamics מתמקדת בהפצת מוצרים בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות בארגון ומוצרים לניהול ותפעול יחידות מחשב ארגוניות.

That’s IT

That’s IT

SG Enable מספקת אינפורמציה ומנהלת מתן מענקים ותמיכה לבעלי מוגבלויות ולמטפלים בהם, ומסייעת לשפר את המעבר בין שלבי החיים השונים של בעלי המוגבלויות. עוד מסייעת הסוכנות בשיפור אפשרויות התעסוקה של בעלי מוגבלויות ומגייסת תמיכה מצד בעלי עניין לסיוע לבעלי מוגבלויות.

"אנו גאים על כך שארגון כה משמעותי בסינגפור החליט לבחור במערכת שלנו להבטחת השירות המיטבי של יחידת המחשב הארגונית", אמר רני פוקס, מנכ"לThat’s  IT. "הסוכנות הסינגפורית עושה עבודת קודש במתן סיוע לבעלי מוגבלויות ברחבי סינגפור, ומערכות המיחשוב שלה הן גורם קריטי בהבטחת השירות ומתן מידע מדויק ועדכני לבעלי המוגבלויות. בחירתה של SG Enable מעידה על איכותה של מערכת ITCC ובכוונתנו להציע אותה לגורמים נוספים במזרח הרחוק באמצעות נציגתנו בסינגפור, Athena Dynamicts".

לסייע לאוכלוסיית המוגבלים

"במסגרת מאמצינו לסייע לאוכלוסיית המוגבלים בסינגפור אנו משקיעים מאמצים רבים בשיפור אפשרויות התעסוקה וההשתלבות בחברה, בין השאר באמצעות הכשרה מתאימה, יצירת קשר עם מעסיקים פוטנציאליים, יצירת מודלים חדשים לתעסוקה נתמכת, הפעלת מרכזי יום וכן הפעלת כפר מיוחד המסייע לבעלי מוגבלויות להשתלב בעולם התעסוקה ובחברה", אמר וישאל גורונג, מנהל תחום טכנולוגיית ה-Infocomm ב-SG Enable.

"בנוסף לכך אנו פועלים רבות למען ילדים בעלי מוגבלויות ולמען המטפלים בהם, ומפעילים עבורם תכניות מיוחדות. כל זאת מחייב מערך מחשוב ענף המשרת את כלל הגורמים הקשורים עם SG Enable. מערכת ITCC החדשה מסייעת לנו רבות בתפקוד מיטבי של מערך המחשוב הנרחב שברשותנו".

"Athena Dynamics גאה לעבוד עם קבוצת That’s IT על מנת  להביא את הצלחותיה לסינגפור. פרויקט זה משלים את האמנה של Athena Dynamics להתמקד בהגנת סייבר ובניהול התפעול של ה-IT", אמר קן סוה, מנכ"ל Athena Dynamics, חברה בת  טכנולוגית בבעלות עיקרית של BH Global Group הרשומה ב-Mainboard של בורסת סינגפור (SGX).

"אנו אסירי תודה על התמיכה שאנו מקבלים מהשווקים והלקוחות עד כה. Athena Dynamics, שהוקמה רק לפני שנתיים, זכתה כבר בפרויקטים בתחום ההגנה על נכסים דיגיטליים מסווגים ורגישים במגזר הציבורי ופרטי. החברה מוכנה כעת לשכפל את ההצלחות האלה באזור אסיה פסיפיק"

ITCC מאמצת בצורה הוליסטית טכנולוגיות עם שיטות העבודה המומלצות בתחומי ITSM/ITIL (טיפול באירועים ובעיות, ניהול שינויים, ניהול נכסים, CMDB, ניהול ידע וניהול פרויקטים) בפלטפורמה אחת.

שירות משופר ברמה גבוהה

פלטפורמה זו מספקת פונקציונליות משולבת ועתירת תכונות המספקת לבעלי העניין את היכולות לנהל ביעילות את כל התמיכה, המשימות והתהליכים מקצה לקצה הקשורים ל-IT . מרכיבי המוצר  שניתן להתאימם בצורה מירבית מעצימים את מנהל השירות להתמודד תוך זריזות וגמישות (אג'יליות) ולספק לארגון שירות משופר ברמה גבוהה.

מודול השירות (כולל דלפק שירות ופורטל שירות עצמי) של ITCC המיושם ב-SG Enable מודד ומתפעל את שירותי יחידת המחשב באמצעות כלים מיוחדים.

המערכת ממכנת את התהליכים השונים, מעמידה לרשות המשתמשים כלים לשירות עצמי ומצוידת בכלים מתקדמים לניתוח. פורטל השירות העצמי של המערכת מאפשר למשתמשי הקצה לפתוח בקשות לשירות ולעקוב אחריהן, להתבונן בהודעות שונות של יחידת המחשב ולהשתמש בשירותים עצמיים שונים כגון התקנות, ספרי הדרכה למשתמשים ועוד.

המערכת מבצעת ניתוב אוטומטי של קריאות שירות ומשימות שונות על מנת לאפשר ניצול מיטבי של משאבי הארגון בהתאם לכללים שנקבעו מראש. המערכת מודדת את רמת השירות בפועל, הניתנת ללקוחות ה-IT, ומזהה צווארי בקבוק בתהליך השירות, ובכך מספקת לצוות כלים לשיפור רמת השירות.

לנהל תקציב ותכניות באופן שוטף

מערכת ITTC בונה באופן אוטומטי מאגר ידע ופתרונות באמצעות תיוג מילות מפתח של בעיות שנפתרו והוספתן לבסיס הידע לאחר סגירת הפניה של המשתמש בעקבות פתרון הבעיה. מנוע חיפוש יחודי מאפשר הן למשתמשים והן לאנשי יחידת המחשב לאתר במהירות את הפתרון המתאים בעת פתיחת הקריאה לשירות. בסיס הידע ניתן לעדכון שוטף גם בפתרונות שונים לבעיות שעדיין לא התרחשו בארגון.

כאמור, מודול השירות הוא חלק מיכולותיה המקיפות של ITCC המאפשרות גם ניהול משימות, ניהול נכסי המחשוב הארגוני, ניהול בעיות ושינויים. כך לדוגמה, מודול הפרויקטים של ITTC מאפשר לנהל פרויקטי IT ותכניות פיתוח של הארגון בתחום המיחשוב החל מתכנון התקציב, דרך ניהול התפעול ועד למדידת הביצועים והאיכות.

בין השאר ניתן לנהל תקציב ותכניות באופן שוטף וברמה שנתית, כולל עמידה ביעדים מול תאריכי יעד ומשאבים. המערכת בונה דו"חות אינטראקטיביים בהתאמה אישית. המערכת מאפשרת גם ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (כולל ניהול שינויים), ניהול של שחרור גרסאות חדשות למוצרים קיימים עד לפריסתן המלאה ברחבי הארגון, ועוד.

ITCC מאפשרת אינטגרציה עם תשתיות ארגוניות, ובכלל זה Active Directory ,ERP, נתוני עובדים וסינכרון מבנה ארגוני, וכן Exchange לניהול קריאות ותיעוד התכתובת של המערכת.

אירועים קרובים