תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SAP Forum & ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

כך נראית חדשנות בפועל – iProsis Innovative Analytics

בלי גימיקים ובלי שטיקים, איי-פרוסיס מביאה איתה השנה שפע של יישומים חדשניים, ידע, הצעות מעניינות ודוגמאות חיות שנותנות את ה-Look and Feel של הכלים והטכנולוגיות שהולכות להוביל את התחום בשנים הקרובות

05/06/2016 12:37
עמית ברקאי, מנכ"ל איי-פרוסיס

זאת כבר עובדה. השינוי המאסיבי שעובר על תחום ה-Analytics בעולם מגיע כעת לשוק הישראלי. אז מהן ההשפעות של טכנולוגיות מתקדמות כגון Cloud ,Big Data ו-HANA, על ה-BI הארגוני שלנו?

לקראת כנס SAP Innovation Forum & ISUG 2016, חושפת איי-פרוסיס (iProsis) לבאי הכנס, את חזון ה-Analytics לשנים הקרובות. החל מהובלת מסלול החדשנות, סיפורי לקוח על יישומים חדשניים ושפע של הדגמות חיות, הסברים ואינפורמציה בדוכן שלנו שממוקם בצמוד למסלולי החדשנות וה-Analytics.


בנוסף, יוצגו מספר כלים ויכולות בחשיפה ראשונה בארץ:

● Web Apps powered by HANA – פיתוח ובניית אפליקציות עסקיות ל-Desktop ו-Mobile מבוססות Html5 ו-Javascript שחושפות יכולות עסקיות מרובות עם ממשק משתמש אינטראקטיבי, החל משימושים תפעוליים מובהקים וכלה באפליקציות אנליטיות מתקדמות.

● Predictive Analytics – הדגמות חיות על מידע עסקי תוך שימוש במודלים סטטיסטיים על מנת להפיק תובנות עסקיות משמעותיות. בואו לשמוע על יישומים עסקיים נפוצים בעולם החיזוי שיוצרים ערך ויתרון תחרותי לארגון.


הדגמה חיה של SAP BusinessObjects Predictive Analytics 3.0, הגרסה החדשה והמתקדמת בחשיפה ראשונה.

● Self Service Analytics – בואו לבנות ניתוחים עם SAP Lumira ותיראו בעצמכם איך כל משתמש יכול לייצר ניתוחים ויזואלים מרשימים בזמנים קצרים ותוך צמצום התלות ב-IT הארגוני למינימום.

הדגמה חיה של GaliGeo, החברה החדשנית ביותר בתחום הניתוח המרחבי. השנה שיתפנו פעולה עם החברה שמייצרת תוסף ויזואלי מתקדם שמתממשק עם ה-Lumira בצורה קלה ונוחה יותר מאי פעם.


● Approsis Customized Development – לא רק טכנולוגיות חדשניות. גם צורות עבודה חדשניות. בואו להכיר את האנשים מאחורי צוות Approsis, מרכז הפיתוח של החברה ולשמוע על סיפורי ההצלחה של לקוחות מרכז הפיתוח. Approsis קמה כדי לתת מענה ללקוחות שרוצים "לייצא" תכולות של משימות פיתוח בתחום האנליטיקס והאפליקציות (SDK/Data Services Web Apps/Web IDE/Design Studio) ועוד. הייחוד של מרכז הפיתוח הוא בגישה.

ההתייסות לעבודות המגיעות למרכז הפיתוח בצורה הוליסטית של פיתוח מוצר היא זאת שהופכת לחדשנות אמיתית.

אז אל תהססו, הירשמו לכנס, הגיעו לביתן איי-פרוסיס ותוכלו לחוש ולראות את החדשנות מקרוב.

אירועים קרובים