תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, מחר (ד'), 13 באפריל, מועדון התיאטרון, יפו

"שימוש במערכת אחת שמבצעת את כל הפעולות הנדרשות מקלה עלינו מאוד"

כך אמר אוהד עזרא מקבוצת ריינהולד כהן לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט, שיתקיים מחר (ד'), 13 באפריל, במועדון התיאטרון ביפו

12/04/2016 15:09

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם אוהד עזרא מקבוצת ריינהולד כהן.

הצג בקצרה את החברה, ואת צרכי ניהול המידע שלכם (איזה סוג מידע מחזיקים, מה הצרכים השונים)?
"קבוצת ריינהולד כהן הכוללת את משרד ריינהולד כהן ושותפיו, עורכי פטנטים ואת משרד גילת, ברקת ושות' עורכי דין, הינה פירמת הקניין הרוחני הגדולה והוותיקה בישראל (1934). הפירמה מונה כ-250 עובדים מתוכם 70 עורכי דין ועורכי פטנטים, הפירמה עוסקת בשירותי הגנה על קניין רוחני, בניהם פטנטים, סימני מסחר, מדגמים, זכויות יוצרים וכו'. בין לקוחות הקבוצה חברות רב-לאומיות הפועלות בישראל (מרביתן חברות Fortune 500), חברות ישראליות גדולות, חברות בורסאיות (בנאסד"ק ובבורסות נוספות), מוסדות אקדמיים, חברות סטארט-אפ (בשלבים שונים), חברות בינוניות, משקיעים פרטיים וגופי השקעה, מדענים, יזמים וממציאים פרטיים. חברות טכנולוגיות, יזמים מהארץ ומחו"ל".


"כל לקוח תופס מעין DB נפרד בארגון שלנו וכל DB כזה כולל מידע רב המתעדכן באופן קבוע. כתוצאה מכך, אחד הצרכים העיקריים שלנו הוא מספר רב של גיבויים שרץ פר-שעה. לכן, אנו מייחסים חשיבות רבה לאמינות ומהירות הגיבוי והשחזור וכאן קומוולט נכנסת לתמונה".

כיצד קומוולט סייעה לכם לעמוד בדרישות הדטה שלכם?
"הדרך שבה קומוולט עובדת מאפשרת לנו לגבות עשרות מערכות ומאגרי מידע שונים, כאשר כל מערכת שכזו מגובה בנפרד וזה משהו שלא קיים בצורה זו באף מוצר אחר. מבחינתו, זהו הדבר הקריטי ביותר, היות ואנחנו מטפלים בחברות רבות ומחזיקים כמות עצומה של מידע. המערכת של קומוולט עובדת בצורה מצוינת מהיום שהותקנה, עונה על כל הצרכים של הארגון שלנו ונטולת תקלות ב-99% מהמקרים – וזה משהו שלא היה לנו במערכות הקודמות".

"מאז התקנת המערכת של קומוולט, אנחנו מרגישים את ההבדל ברמת הביצועים; המערכת מאפשרת התאמה אישית בצורה מלאה, היא יכולה לרוץ גם על שרתים פיזיים וגם וירטואלים והיא תומכת בכל המערכות הקיימות בחברה. קומוולט מסייעת לבצע את תהליכי הגיבוי בצורה עמוקה, מלאה ועל פי הדרישות של כל אפליקציה. התקנים של המערכת של קומוולט – לעומת מערכות אחרות – מאפשרים לנו חופש ארגוני ואנחנו יכולים להתרכז בעבודה בשקט וללא דאגות. זה נשמע בסיסי, אבל זה דבר חשוב מאוד".

"בסופו של דבר, השימוש במערכת אחת שמבצעת את כל הפעולות הנדרשות כמו גיבוי תחנות עבודה, ארכוב דואר, סנאפשוטים ועוד – מקלה עלינו מאוד וקומוולט מספקת לנו פתרון אידיאלי ששם דגש על אמינות, גמישות וסקלביליות".

כיצד היית מתאר את תהליך ההטמעה, ולאחר מכן את העבודה השוטפת מול קומוולט (מיהם האנשים מולם אתה עובד באופן שוטף/טיב היחסים/שביעות רצון וכו')?
"ההטמעה בוצעה על ידי ווי-אנקור וההדרכה הטכנית הועברה על ידי הצוות של קומוולט בצורה יעילה ומקצועית מאוד. במיוחד אני חייב לציין את שירה פרונר מקומוולט, אשר עושה עבודה יוצאת מן הכלל וזמינה עבורנו לכל שאלה שמתעוררת".

"באופן אישי, אני מאמין שהיחסים בין החברה שמספקת את השירות ובין הלקוח חשובים יותר מהמערכת עצמה. שירה אחראית על השירות והיא מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר. כתוצאה משביעות הרצון הגבוהה שלנו הן מהמוצר והן מהיחס של קומוולט, אנחנו שוקלים להרחיב את שיתוף הפעולה בינינו ולהטמיע את מערכת הארכוב של החברה".

אירועים קרובים