תוכן שיווקי
לקראת אירוע Multimedia 2015 ב-30 במרץ

אפרת אליצור, טכום אלקטרוניקה: "קיימת דרישה הולכת וגוברת להפוך את חדרי הישיבות הסטנדרטיים לאולמות רב תכליתיים"

23/03/2015 17:40
אפרת אליצור, מנהלת קשרי לקוחות בטכום אלקטרוניקה

כנס  Multimedia 2015, שייערך בהפקת אנשים ומחשבים ב-30 במרץ במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה, יהיה הכנס המקצועי הראשון שיעסוק בפתרונות מולטימדיה לחדרי ישיבות ובפתרונות שליטה ובקרה. לקראת האירוע נערך רב שיח בהשתתפות החברות שייקחו חלק באירוע, בהנחייתו של דותן שובל, יוזם הכנס ויו"ר ועדת התכנים.

אפרת אליצור, מנהלת קשרי לקוחות בטכום אלקטרוניקה, אמרה כי "כיום קיימת דרישה הולכת וגוברת להפוך את חדרי הישיבות הסטנדרטיים לאולמות רב תכליתיים של הרצאות וסיעורי מוחות תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר שקיימת".

"העמדות החכמות שאנחנו מספקים מסייעות למשתמשים לעבור בין כמה מקורות תצוגה (מספר מכשירים) בפשטות ובנוחות, באמצעות פנל שליטה ברור ומובן לכל", ציינה אליצור.

דותן שובל, יוזם הכנס ויו"ר ועדת התכנים של Multimedia 2015

דותן שובל, יוזם הכנס ויו"ר ועדת התכנים של Multimedia 2015

היא אמרה כי טכום סיפקה לאחד המוסדות בארץ פתרון כולל וחדשני שמאפשר הפצת תכנים ממתחמים מרכזיים: שילוט דיגיטלי הכולל תצוגות חיצוניות וכיתות מולטימדיה מודרניות עם עמדות חכמות בשם טקפודיום. הציוד כולל את הכלים מסוג ה-AV, המשולבים בקלות ונשלטים באמצעות לוח בקרה אחד.

דב קובסיאנו מ-AIITECH אמר כי "הבשורה האמיתית היא פתרון ועידה וידיאו ללקוח שמציע תמונות איכותיות. זה נדרש במגזרים כמו רפואה". הוא ציין כי "אצלנו קיים פתרון Vidyo שמבטל את הצורך בשימוש של גשר ועידה (MCU), שהוא יקר מאוד ודורש רוחב סרט גדול מאוד".

יניב לוי, מנכ"ל IVS, המתמחה במתן פתרונות מותאמים בתחומי הווידיאו והאודיו, ציין כי"אנחנו מייצגים את החברה ההולנדית Presentations 2 Go, שמתמחה בתחום ה-e-learning, שהתפתח רבות עם כניסת הניו-מדיה והעלה דרישות נפוצות לשילוב הווידיאו ולאינטראקציה גם עם התעשייה ומגזר הביטחון".

לוי המשיך: "מוצר הדגל שלנו הוא מצלמת המעקב האוטומטית Lock&Track ובה שתי מצלמות HD, שאחת עוקבת אחרי האלמנט והשנייה היא ב-Wide, בעלת חיישן SONY XEMOS 1\2 ומספקת שילוב יעיל של איכות וידיאו מקסימלית וחסכון תפעול עצום של צלם. המצלמה עוקבת אחרי תנועת המרצה בתזוזה רציפה וחלקה לחוויית צפייה דינמית וללא צורך באיש צוות לתפעול".

עומר ברוק שטיין, מנהל טכני ופיתוח עסקי ב-Creston, הדגיש כי "החברה מייצגת פתרונות 4k מקצה לקצה. בכנס נציג את ה-4k הראשון בתעשייה שמייצג את הפיתוח המסיבי וההנדסי הכי מורכב שלנו אי פעם".

עומר ברוק שטיין, מנהל טכני ופיתוח עסקי CRESTON

עומר ברוק שטיין, מנהל טכני ופיתוח עסקי ב-Creston

"הטכנולוגיות המובילות כיום בחדרי ישיבות הם תמיכת 4k בחדרי ישיבות גדולים, הוספת יכולת ניהול של כל החדרים ואיתור תקלות מראש, תמיכה במגמה החדשה ההולכת ומשתרשת BYOD, תמיכה במחשבים בעלי רזולוציות גבוהות מ-FHD וכן מערכות שעוסקות הרבה יותר בתוכן מאשר בווידאו ומחוברות לכלל מערכות הארגון. המחירים צונחים ובכל מקרה זה לא יקר יותר מ-2k", אמר ברוק שטיין.

לא לחבר בין יצרנים

נטע למפרט, סמנכ"ל שיווק בקרמר, הסביר כי "הטכנולוגיות העיקריות כיום הן שליטה מרכזית מבוססת ענן, אשר פועלת באמצעות מחשבי לוח ומסכי מגע ולא רק על התקני שליטה ייעודיים ומסובכים " בעזרת המערכת ניתן לייצר ממשקים גרפיים שונים ומגוונים לשו"ב על כל האלמנטים בחדרי ישיבות".

הוא הוסיף כי "מערכות מבוססות BYOD מאפשרות העברת מצגות ושיתוף תוכן מכל מכשיר נייד, טאבלט, מחשבים אישיים ועוד".

"בתערוכה בהולנד שנערכה לא מכבר הצגנו את הפתרון שלנו הנקרא VIA שזכה בפרס יוקרתי בתחרות שהייתה שם בקטגוריה בקטגוריה של Collaboration", ציין למפר.

את הרב שיח חתם דוד חנונו, מנהל המוצר של ש.א. מערכות הקרנה שאמר כי "בתחום התצוגה משתלבים כיום מקרני טווח קצר אינטראקטיביים FHD וכן מוניטורים עם שטח צפייה גדול יותר מ-70 עד 98 אינץ', אשר מחירם יורד כל הזמן".

דוד חנון, מנהל המוצר של ש.א. מערכות הקרנה

דוד חנונו, מנהל המוצר של ש.א. מערכות הקרנה

חנון הוסיף כי "במרכזי שליטה משתמשים כיום במסכי וידיאו בעלי שרידות של 24 כפול שבע, ויכולת תצוגת תכנים של 4K". בתערוכה שהתקיימה בהולנד, הציגה חברת NEC המיוצגת על ידי ש.א. מערכות מסכי וידיאו ענקיים עם מסגרת משולבת של 3.5 מ"מ, וכן מערכת מגע הנחשבת לאיכותית ביותר בעולם. חנון אמר כי NEC מאפשרת שילוב בין מוצרים שונים והציגה פתרונות בנושא בתערוכה עצמה. חנון מציע ללקוחות כמה טיפים: "יש להגדיר קודם כל סדרי עדיפויות, לא להתפשר על איכות מסך או מקרן, כי זה עלול לקלקל את חוויית השימוש, יש להקפיד על מערכת שמע איכותית חשובה מאוד וכמובן לוודא שכל הפורמטים נתמכים.

 

להרשמה לכנס MULTIMEDIA 2015 הקליקו כאן

אירועים קרובים