מלם מערכות תתפעל את ה-IT של חברת הגיחון בהיקף עשרות מיליוני שקלים

במסגרת ההסכם, מלם תעניק שירותי תפעול, תחזוקה, שדרוג, פיתוח, תמיכה והדרכה במודל של מיקור-חוץ, לגבי תשתיות המיחשוב ובעיקר מערכות הליבה של התאגיד ● מערכות אלה מבוססות סאפ, עם ממשקים לפתרונות של מערכות מידע גיאוגרפיות ● לדברי ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, "זהו פרויקט מורכב ויש לנו אחריות רבה כלפי לקוחות הקצה - תושבי ירושלים"

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, תתפעל ותתמוך במערכות המידע של חברת הגיחון, תאגיד הביוב והמים של ירושלים, בהסכם מיקור-חוץ. תוקף ההסכם הוא לחמש שנים, עם אופציית הארכה לשלוש שנים נוספות, והיקפו מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

השירותים אותם תספק מלם כוללים תפעול, תחזוקה, שדרוג, פיתוח, תמיכה והדרכה במודל מיקור-חוץ, לגבי תשתיות המיחשוב ובעיקר מערכות הליבה של התאגיד, המבוססות סאפ (SAP), עם ממשקים לפתרונות של מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS). ההסכם ישרת את מאות משתמשי תאגיד המים של הבירה, הוא יהיה מבוסס תפוקות ויימדד על פי רמת שירות מוגדרת (SLA).

לדברי ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, "מדובר בפרויקט אסטרטגי עבורנו, בתחום הבילינג בכלל ובמערכות סאפ בפרט, עם צורך לספק פתרונות באיכות גבוהה עבור מספר גבוה של משתמשים. זהו פרויקט מורכב ויש לנו אחריות רבה כלפי לקוחות הקצה – תושבי ירושלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים