"סוכני AI יעילים רק במידת היכולת שלהם לפעול בעולם האמיתי"
כך אמר עידן רמאן, מייסד משותף ומנכ"ל חברת הסטארט-אפ אנקור - שפיתחה תשתית המאפשרת לסוכני ה-AI להתחבר לכל תהליך שרץ באינטרנט - בראיון לאנשים ומחשבים
חברת אנקור (Anchor) השלימה לפני זמן לא רב גיוס בסך שישה מיליון דולר, לפיתוח תשתית המאפשרת אוטומציה יעילה ויציבה של סוכני AI. שוחחנו עם עידן רמאן, מייסד משותף ומנכ"ל החברה על המוצר של החברה בפרט ועל סוכני AI בכלל.
ש: האם תוכל בבקשה להסביר לי מה המשמעות של סוכני AI?
ת: "סוכני AI הם בעצם ישויות דיגיטליות עצמאיות, שמסוגלות לבצע עבודה ולהשלים עבורנו משימות שונות. הדרך הכי פשוטה להבין את זה היא כמו עובד נוסף בצוות עבודה שיכול לתקשר בהודעות, לעשות עבודות מחקר, עבודות מילוי טפסים ודו"חות, ובעצם כל עבודה דיגיטלית שצריך לעשות. בשנים הקרובות אנחנו נראה את סוכני ה-AI נכנסים יותר ויותר לתוך שוק העבודה ועובדים ממש לצד העובדים האנושיים".

מייסדי אנקור. צילום: טימור אלון
הטכנולוגיה של אנקור: אוטומציה מלאה של תהליכי אינטרנט
ש: מה בעצם עושה הטכנולוגיה שלכם?
ת: "הטכנולוגיה שלנו היא התשתית שמאפשרת לסוכני ה-AI להתחבר לכל תהליך שרץ באינטרנט. בעצם בנינו דפדפן ממש כמו גוגל כרום, שבנוי במיוחד בשביל סוכני ה-AI ומאפשר להריץ מיליוני סוכנים כאלו כדי לעזור לארגונים להשלים את המשימות שלהם באופן אוטומטי".
ש: אני מבין שלמרות שאתם צעירים אתם כבר משווקים את הטכנולוגיה שלכם. כמה כבר מכרתם? מה הצפי לשווי שוק ומה הצפי שלכם לגבי מכירות שנתיות עתידיות?
ת: "המוצר כבר רץ עם לקוחות רבים בארה"ב – שהם חברות AI מובילות, כמו Groq, Unify ועוד – והכוונה היא להמשיך ולהתמקד בשוק האמריקני במהלך השנה הקרובה ולהרחיב משמעותית את המכירות שם".
ש: מה אתם מבשרים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם?
ת: "כיום, ארגונים רבים מעסיקים ציים שלמים של עובדים במיקור חוץ בשביל לבצע משימות פשוטות על גבי האינטרנט – פעולות קריטיות אך רפטטיביות, כמו מילוי טפסים ממשלתיים, מעקב הזמנות, הזנת פרטים וכיוצא בזה – משימות שעד כה לא ניתן היה לבצע אוטומטית באופן יציב, בטוח ויעיל. הפתרון של אנקור מאפשר אוטומציה מלאה של תהליכים אלה, באמצעות גישה חדשנית ופורצת דרך בתחום ה-AI agents לדפדפן. הפתרון מסייע לארגונים לבצע טרנספורמציה טכנולוגית ולאמץ AI בצורה חלקה ופשוטה, ולא פחות מזה – בעלת ערך ממשי בעולם האמיתי, בדמות חיסכון מהותי בהוצאות תוך הגברת היעילות והביצועים של הארגון.
השוק כבר מביע אמון בפתרון של אנקור – מלבד המשקיעות הבולטות שבחרו להשקיע בחברה ובמוצר שלה, על לקוחות הסטארט-אפ הצעיר כבר נמנות חברות מובילות בתחום פתרונות ה-AI, בהן Groq, Unify ו-Browser-use. בנוסף, לאנקור שורת שותפויות אסטרטגיות עם חברות בולטות כמו Cloudflare, קוינבייס (Coinbase) ו-Groq – בתחומים מגוונים כגון סייבר, תשתיות נתונים וכלי פיתוח מבוססי בינה מלאכותית".
ש: מה היתרון שלכם על פני חברות מתחרות?
ת: "סוכני AI יעילים רק במידת היכולת שלהם לפעול בעולם האמיתי – ובעולם העסקי של היום, זה אומר לפעול דרך האינטרנט. ברוב המקרים, האינטרנט עדיין לא נגיש לבינה מלאכותית, פשוט כי הוא לא נבנה עבור מכונות. המטרה שלנו היא לגשר על הפער הזה בצורה אמינה, מאובטחת ובקנה מידה גדול. ארגונים יכולים לאמץ AI במהירות שיא, אם ניגשים לזה בצורה פשוטה – אנחנו פשוט מוסיפים את ה-AI לתהליכים ומערכות שהארגון כבר רגיל לעבוד איתם, במקום שיצטרכו לבנות ולהטמיע מערכות חדשות מאפס".











תגובות
(0)