"ה-AI הופכת כל ארגון לארגון לומד"

"היא מביאה שלל יכולות והתפתחויות חדשות, וארגון שלא ילמד אותן - יישאר מאחור", כך אמר ניצן גוטמן, מנכ"ל וויסנטר

ניצן גוטמן, מנכ"ל וויסנטר.

"הבינה המלאכותית הופכת כל ארגון לארגון לומד. היא מביאה שלל יכולות והתפתחויות חדשות, וארגון שלא ילמד אותן – יישאר מאחור", כך אמר ניצן גוטמן, מנכ"ל וויסנטר.

גוטמן דיבר בכנס GenAI for All של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה באולם איסט בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים ומומחים, ובהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

גוטמן עסק בארגון לומד בעידן ה-AI, ואמר ש-"זה כולל אתגרים עסקיים, הטמעת סוכני AI קוליים, את המוח הארגוני החכם (Business RAG) ותהליך למידה ארגוני, שעל כל ארגון לעבור".

וויסנטר, ציין, נוסדה ב-2007, ומשרתת אלפים רבים של ארגונים בארץ ובחו"ל, עם עשרות אלפי משתמשים. ניתן להטמיע את הפתרונות שלה באתר הארגון, בענן הציבורי ובאופן היברידי. "התחלנו ממרכזיה בענן ושירותים מתקדמים, הוספנו אוטומציה של CRM, תמיכה בסלולר וקונקטור סרבר בתוך הפלטפורמה שלנו, שמאפשרת לפתח ב-Low-Code/No-Code", אמר. "או אז הגיע עולם הבינה המלאכותית והכניס אותנו לסוכנים הקוליים. ה-AI נתנה בוסט לערך העסקי שאנחנו מספקים ללקוחות. אנחנו מציעים סוכנים קוליים מסוימים לייעודים עסקיים מסוימים".

עוד הוא אמר כי "אל לארגונים לצפות שהסוכנים הקוליים יחליפו 100% מהאנשים".

"אחד האתגרים האמיתיים של מוקדי שירות הלקוחות הוא לקחת את כל התוכן של השיחות שמגיעות לארגון ולהכניס למערך הידע הארגוני", הוסיף גוטמן. "אנחנו מציעים סוכן קולי שהופך קול לטקסט, עובר מהצ'ט ל-LLM ומשם חוזר אליו".

האתגר השני הוא של מערך הידע הארגוני, והוא לתת תשומת לב ל-RAG. "יש להקפיד שהמידע שיישמר יהיה המידע האמיתי של הארגון, כדי למנוע הזיות AI. עם הסוכן שלנו, כל שיחה הופכת למסמך של ידע ארגוני, שיכול ללמד הלאה", אמר.

שלי מחרז, סמנכ"ל הטכנולוגיות והפיתוח העסקי של SQLink.

שלי מחרז, סמנכ"ל הטכנולוגיות והפיתוח העסקי של SQLink. צילום: ניב קנטור

דובר נוסף באירוע היה שלי מחרז, סמנכ"ל הטכנולוגיות והפיתוח העסקי של SQLink. מחרז דיבר על ג'נטריקס AI – סטארט-אפ ש-SQLink השקיעה בו, ושהכניס את הקבוצה לעולם ה-AI. "הפתרון של ג'נטריקס מאפשר לארגון להקים סוכן AI ברבע שעה. מערכת מירקל של החברה מאפשרת לשלוט במערכות המידע ובמקורות המידע, להעלות קבצים, לסרוק אתרים ולסרוק מתוך המידע של הארגון. אפשר להחליט האם הסריקה תהיה יומית, שבועית או חודשית. המערכת מתחברת לדאטה בייס הארגוני, למקורות מידע ארגוניים, למערכות CRM וכו'…", אמר.

"הסוכנים יכולים להיות Multi agents ולהכיל תתי סוכנים", הוסיף מחרז. "הם יכולים לספק נתונים מהר, יודעים להפעיל תהליך שמבצע אינטגרציה ישירות ל-CRM, בשפה טבעית, ויודעים להכניס נתונים ישירות אליהם".

"ג'נטריקס מאפשרת לעשות בזמן הקצר ביותר פעילות שמביאה ערך מיידי", אמר. "היא נמצאת באוויר ארבעה חודשים, וכבר יש לה 12 לקוחות פעילים. באחד מהם, רשת אכסניות אנ"א, המוצר הביא לירידה של יותר מ-50% בשיחות במוקד שירות הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים