מפעילה סלולרית וירטואלית חדשה בישראל: וויסנטר
חברת וויסנטר קיבלה רישיון מפעיל תקשורת סלולרית ובינלאומית ממשרד התקשורת; החברה ● תפעל על גבי הרשת של הוט מובייל, ותציע לעסקים שירותי AI קוליים
חברת התקשורת וויסנטר (Voicenter) קיבלה רישיון מפ"א (מפעיל פנים ארצי), רישיון MVNO (מפעיל וירטואלי סלולארי) ורישיון מב"ל (בינלאומי) ממשרד התקשורת כמפעילה חדשה לשוק העסקי, ומצטרפת לרשימת מפעילות הסלולר והספקיות הווירטואליות הפועלות בישראל, ותתמקד בשוק העסקי עם שירותי AI קוליים.
בימים אלו חותמת החברה על הסכם עם הוט מובייל לשימוש ברשת הרדיו שלה ומסיימת את פריסת קווי התקשורת.
ניצן גוטמן, מנכ"ל וויסנטר, אמר, כי "המהפכה של Voice AI מחוללת שינוי משמעותי בנוף התקשורת העסקית, כאשר מאות ארגונים מצטרפים מדי חודש לשירותים אלו. בעולם החדש הזה, כל שיחה הופכת למאגר ידע חי ודינמי – מתומללת, מתועדת ומנותחת באמצעות אלגוריתמים מתקדמים. בוטים אינטליגנטים לומדים ומשתכללים בכל אינטראקציה, מסייעים לעסקים לייעל תהליכים, להבין טוב יותר את צורכי הלקוחות ולספק חוויית שירות שונה לחלוטין מזו שהכרנו עד כה. זוהי לא רק אבולוציה טכנולוגית, אלא מהפכה שמשנה מן היסוד את תפיסת השירות הטלפוני והתקשורת העסקית.
כיום אנחנו המפעיל היחיד שהינו גם יצרן הטכנולוגיה מקצה לקצה, וגם נותן השירות. הדבר מאפשר לנו למנף את מהפכת ה-AI עבור לקוחותינו, כעת גם על גבי הרשת שלנו".
החברה מציעה לעסקים תמלול שיחות, סיכום שיחות, ניתוח רגשות וקבלת תובנות עסקיות מכל שיחה ושיחה, בשילוב כלי אוטומציה עסקית, שמאפשרת ליישם תהליכים ארגוניים אוטומטיים שמבטיחים שיפור בחוויית הלקוח, הגדלת המכר, הגברת הבקרה, צמצום סיכונים עסקיים – והכל תוך חיסכון משמעותי בעלויות. בנוסף, החברה משיקה סוכן בינה מלאכותית (בוט קולי), שמדבר עם הלקוחות ומבצע שלל פעולות מול מערכות המידע בארגון, ללא הצורך בהתערבות אנושית, 24/7, בכל השפות, ללא מגבלת עומס, באופן שירותי ויעיל המהווה Game Changer לעסקים".











מלחיץ. לא מעוניין בשום אופן.