PitangoUX מקבוצת SQLink משנה את השם לטריולה
חברת ה-UI/UX, ש-SQLink רכשה לא מכבר, מספקת פתרונות עבור כל מחזור חיי המוצר, ומתאימה אותם לעידן הבינה המלאכותית
חדשות מ-SQLink: הקבוצה הודיעה היום (ג') על מיתוג מחדש של אחת מהחברות שלה, PitangoUX, שכשמה עוסקת בעולמות חוויית וממשק המשתמש, והיא תיקרא מעתה טריולה (Triolla). המהלך מבוצע שלושה חודשים לאחר ש-SQLink רכשה את השליטה ב-PitangoUX, בעסקה לפי שווי של 20 מיליון שקלים.
לצד מהלך המיתוג, SQLink מסרה כי טריולה מרחיבה את היצע השירותים שהיא נותנת, ומתאימה אותם לעידן הבינה המלאכותית. החברה מספקת פתרונות עבור כל מחזור חיי המוצר. היא מתמחה בפיתוח פלטפורמות ואפליקציות, ובהקמת ממשקים מורכבים עבור תעשיות הסייבר, הפינטק, המדיקל, הגיימינג ועוד ורטיקלים מגוונים. השירותים שלה, כך אומרים בטריולה, מתאימים לפרויקטים שדורשים הבנה טכנולוגית ועסקית מעמיקה. החברה מונה 65 עובדים ועל לקוחותיה נמנים יוניקורנים כגון טאבולה, איירון סורס, פלייטיקה וג'ייפרוג.
החברה מפעילה את טריולה אקדמי, זרוע ההכשרה המקצועית שלה, שמכשירה מעצבי ומנהלי מוצר בישראל. האקדמיה שמה דגש על הקניית שליטה מעשית בכלי AI מתקדמים, הרלוונטיים לעולם העיצוב והמוצר.

יובל בר אור, מייסד ומנכ"ל טריולה. צילום: באדיבות החברה
יובל בר אור, מייסד ומנכ"ל טריולה, אמר כי "המיתוג הוא לא מהלך קוסמטי, אלא משקף טרנספורמציה בתפיסת השירות והיכולות. ההצטרפות לקבוצת SQLink, מהגדולות והמשפיעות בחברות הטכנולוגיה בישראל, העניקה לטריולה גב פיננסי ותפעולי, שמאפשר לה לנהל פרויקטים מורכבים ורחבי היקף, תוך שמירה על הגמישות והחדשנות".
"לקוחותינו, שכוללים רבים מהיוניקורנים והחברות המובילות בישראל בתחומי הסייבר, המדיקל והפינטק, דורשים יותר מסתם עיצוב. הם זקוקים לשותף שמבין את המוצר לעומקו, ומסוגל לפתח אותו ולשלב בו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. במקום צוותים מנותקים, אנחנו מציעים ישות אחת, אינטגרטיבית, שמבינה לעומק את המשתמש, את הטכנולוגיה ואת היעדים העסקיים", ציין.











תגובות
(0)