זוכי תחרות הבוסטר של איגוד השיווק: אתר muzi, ישראכרט וההסתדרות
עם סוכן AI, אפליקציית muzi מאפשרת חיפוש הופעות באמצעות שיחה בעברית ובשפה טבעית ● עם הטבעת של ישרכארט ניתן לשלם בקלות, ללא צורך בטעינה או טלפון ● קו"חי של ההסתדרות מתאים את קו"ח למשרה שמתמיינים אליה
איגוד השיווק הישראלי הכריז על שלושת הזוכים בתחרות הבוסטר לרבעון השני של 2025: אפליקציית ההופעות muzi, טבעת התשלום של ישראכרט וכלי ה-AI קוח"י של ההסתדרות.
אתר muzi.co.il זכה בפרס בזכות השקת "muzi AI", סוכן בינה מלאכותית ראשון מסוגו בישראל. המערכת החדשנית, שפותחה על בסיס הטכנולוגיה של Gentrix.ai מקבוצת SQLink, מאפשרת חיפוש הופעות באמצעות שיחה פתוחה, בעברית ובשפה טבעית, תוך התאמה אישית להעדפות המשתמש, וללא צורך בטפסים או סינונים.
מדובר במהלך טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל (וככל הנראה גם בעולם), המאפשר חיפוש הופעות באמצעות שיחה פתוחה עם AI בעברית. מאז השקת האתר באפריל האחרון, נרשמו יותר מ־6,000 שיחות עם הסוכן, שהובילו לעלייה של פי 1.5 בהנעה לפעולה באתר ומיצבו את muzi כמוביל חדשנות בתחום התרבות והבידור.
הפלטפורמה שפיתחה Gentrix.ai הוטמעה באתר עם התאמות ייעודיות לעולמות תוכן של מוזיקה, סטנד-אפ ואירועים חיים. היא פועלת בשפה טבעית, לומדת את ההקשרים וההעדפות של המשתמש ומביאה חוויה חכמה ואישית הרבה יותר לגולשים. דוגמאות לחיפושים שהמערכת יודעת להתמודד איתם: "אילו הופעות רוק יש בצפון השבוע?", או "סטנדאפיסטים שמופיעים הערב בתל אביב".
מעבר לחוויית המשתמש החדשנית שמספק סוכן Gentrix.ai המוטמע באתר muzi, הוא מאפשר גם הפקת תובנות עסקיות עמוקות, החל ממידע על העדפות הקהל ועד זיהוי מגמות בשוק ההופעות. תובנות אלו מסייעות בקבלת החלטות ובבניית מהלכים אסטרטגיים לטווח הארוך.
בנימוקי הזכייה של צוות שופטים נכתב, כי "הזכייה של muzi נובעת מיכולת נדירה לייצר חדשנות אמיתית גם בתחום מוכר יחסית כמו חיפוש הופעות. במקום עוד פילטרים יבשים או סינון גנרי, הפלטפורמה מציעה חוויית משתמש מהנה, אינטואיטיבית ומותאמת אישית באמצעות מערכת Gentrix.ai. השופטים התרשמו מהרעיון החדשני, מההטמעה המדויקת בשפה טבעית, מההגעה ל־6,000 שיחות עם משתמשים תוך פחות מחודשיים, מהעלייה של 1.5 ברמת ההנעה לפעולה והבאז התקשורתי שיצרה ההשקה".
טבעת התשלום של ישראכרט היא טבעת לבישה, המשמשת אמצעי תשלום חדשני, קל לתפעול וללא צורך בטעינה או טלפון – שהופכת את פעולת התשלום לחוויה ולסמל סטטוס. המהלך שווק בקרב בעלי כרטיס קאשבק של החברה (או מצטרפים לכרטיס) והושק בפעילות משפיענים ויראלית, במסווה של הצעת נישואין, חשיפה טלוויזיונית בגיא פינס ואתגר רשת, שיצר אימפקט אמיתי ומיידי. המהלך זכה ל-2.4 מיליון חשיפות תוך 48 שעות, עם יותר מ־45,000 כניסות יוניקיות לעמוד הנחיתה. 2,000 הטבעות שהוקצו למהלך נחטפו תוך ימים ספורים ומאות לקוחות חדשים הנפיקו כרטיס קאשבק (המופעל על ידי הטבעת).
בנימוקי הזכייה של צוות השופטים נכתב, כי "המהלך של ישראכרט זכה בפרס בזכות חיבור מדויק בין טכנולוגיה, חוויית משתמש וזהות מותגית. מעבר לחדשנות הטכנולוגית ולביצוע הקריאטיבי, טבעת התשלום של ישראכרט היא מהלך מיתוגי שמחזיר את המותג למרכז השיחה הציבורית. המהלך הציב את ישראכרט כ-first mover, עם מוצר ראשון מסוגו בישראל, שמהווה לא רק פתרון פונקציונלי – אלא גם הצהרה אופנתית וחדשנית. התוצאות דיברו בעד עצמן: מאות טבעות נחטפו תוך ימים, עשרות אלפי כניסות לעמוד הנחיתה, ומיצוב חד של ישראכרט כמותג שמוביל חדשנות.
טבעת התשלום הדיגיטלית פותחה בשיתוף חברת NEWAY הישראלית, המתמחה באביזרים לבישים ומבוססת על טכנולוגיה של חברת DIGISEQ הבריטית.
ההסתדרות – קו"חי: שדרוג קורות חיים מבוסס AI – כלי מבוסס בינה מלאכותית לטרנספורמציה של קורות חיים באופן מותאם אישית לכל משרה. הכלי זמין ונגיש לכולם – חברי הסתדרות או לא, מתוך מטרה להעצים עובדים ולתת כלים שבעבר היו נגישים רק למעטים.
אחד האתגרים המרכזיים של מחפשי עבודה הוא כתיבה של קורות החיים שלהם באופן שיתאים בצורה מיטבית למשרה אליה הם מתמיינים וייצר להם הזדמנות אמיתית ויכולת לבלוט בין מגוון המתמודדים על המשרה. הפיצ’ר החדש באפליקציית ההסתדרות מציע התאמה מושלמת של קורות החיים של המועמד לדרישות המשרה שאליה הוא מעוניין להתמיין, באופן שמבליט את החוזקות שלו, מנסח את התוכן בצורה רהוטה ועדכנית ואף מייצר מכתב מקדים הפונה למגייסים כדי להוסיף נדבך אישי ואנושי.
קו"חי הוא לא רק פונקציונלי, אלא גם פשוט ונגיש. המהלך ממצב את ההסתדרות כשחקן טכנולוגי שמבין את אתגרי השוק המודרני. הכלי מתמודד עם בעיה מוכרת – מועמדים טובים שלא מצליחים לנסח קורות חיים שמדגישים את חוזקותיהם – ונותן לה מענה מדויק, אפקטיבי ונגיש בלחיצת כפתור. השילוב בין בינה מלאכותית לבין מטרה חברתית מעוררת השראה הוא מה שהפך את קו"חי לא רק לפיצ'ר מוצלח – אלא למודל לחיקוי עבור השירות הציבורי כולו.
בנימוקי השופטים צוין, כי "קו"חי משלב באופן יוצא דופן בין חדשנות טכנולוגית ותכלית חברתית. מדובר במהלך שמייצר שינוי אמיתי בשדה של שירות ציבורי, ומנגיש יכולות שהיו שמורות עד כה רק למי שיש להם זמן, ידע או משאבים – לטובת כלל הציבור, כולל אוכלוסיות מוחלשות. השופטים התרשמו מהחשיבה הטרנספורמטיבית שמאחורי הפיצ’ר, מהתוצאה – שיפור דרמטי בהורדות האפליקציה וציון משתמשים גבוה – ומהקמפיין שהצליח לשלב הומור, רגש ורלוונטיות. קו"חי לא רק עוזר לכתוב קורות חיים – הוא משנה את חוקי המשחק".











תגובות
(0)