גוגל לא תציג יותר סימוני Authorship בתוצאות החיפוש

ג'ון מילר, המופקד על כלים למנהלי אתרים בגוגל, הסביר כי סימוני Authorship לא הניבו את התוצאות המקוות ● בגוגל הדגישו כי ההצגה של פוסטים מרשת גוגל פלוס לצד תוצאות החיפוש תימשך

זכות הציבור לדעת מול זכות הפרט להישכח. גוגל

גוגל (Google) הודיעה בבמהלך סוף השבוע כי היא תפסיק להציג סימוני Authorship -כלומר, שיוך התוכן למחברים מסוימים -בתוצאות החיפוש. סימוני Authorship התבססו על פטנט של החברה משנת 2007 שאיפשר לשייך תכנים שונים על פי דפוסים דיגיטליים שמציינים מחברים מסוימים.

ג'ון מילר, המופקד על כלים למנהלי אתרים בגוגל, הסביר כי סימוני Authorship לא הניבו את התוצאות המקוות, ובמקרים מסוימים אף הסיחו את הדעת מתוצאות החיפוש. "בבדיקות שערכנו מצאנו כי הסרה של סימוני Authorship אינה מפחיתה את התנועה לאתרי אינטרנט או מגבירה את הקליקים על מודעות, ובסופו של דבר שינויים כאלה משפרים את חוויית המשתמש".

עם זאת, בגוגל הדגישו כי ההצגה של פוסטים מרשת גוגל פלוס (Google+) לצד תוצאות החיפוש תימשך. "פוסטים של חברים ודפים רלוונטיים לשאילתה ימשיכו להופיע הן בתוצאות החיפוש הראשיות והן לצידן. השינויים הקשורים לסימוני Authorship לא ישפיעו על תכנים חברתיים" ציין מילר בהודעה שפרסם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    חבל ... בכל זאת התאמצנו להוסיף את האוטורשיפ ... לא כ"כ ברור מדוע הורידו. זה היה בשלבים בתחילה הורידו את התמונה ואח"כ גם את שם האוטורשיפ , מוזר

אירועים קרובים