פרסום ראשון: צה"ל ירכוש מוצרים של VMware בעשרות מיליוני שקלים

ענקית הווירטואליזציה תספק למערכת הביטחון שרתים, רישיונות, תחזוקה והדרכות בחמש השנים הקרובות ● רענן ביבר, מנכ"ל החברה: "צה"ל יקבל מפתח גלובלי ויוכל למשוך רישיונות למוצרים מאיתנו באופן עצמאי, מבלי לעבור דרכנו בכל פעם"

חוזה ענק בין VMware לצה"ל: מערכת הביטחון חתמה אמש (ד') סופית על חוזה לחמש שנים עם ענקית המיחשוב, במסגרתו ירכוש צה"ל שרתים ומוצרים שונים, בהם vCloud Suite, ימשוך רישיונות של החברה למשך שלוש השנים הקרובות ויקבל תחזוקה ותמיכה לשנתיים נוספות. החוזה כולל הדרכות והכשרות לאנשי הצבא. היקפו הכספי בשלוש השנים הראשונות נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

VMware חשפה את ההסכם במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר במרכז "נא לגעת" בנמל יפו, במלאות 15 שנים לחברה. המוצרים יוטמעו בדטה סנטרים של חילות שונים בצה"ל, בהם חיל המודיעין, חיל התיקשוב, חיל האוויר ואחרים. החוזה יקיף עשרות אלפי אנשי צה"ל, במסגרת המעברים שעושים בימים אלה בסיסים של הצבא.

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "מדובר בחוזה מקיף וסופר אסטרטגי שלנו. הוא לא כולל רק שרתים וירטואליים, אלא אין בו כמעט מוצר של VMware שלא מכוסה". לדבריו, "צה"ל יקבל מפתח גלובלי ויוכל למשוך רישיונות למוצרים מאיתנו באופן עצמאי, מבלי לעבור דרכנו בכל פעם".

VMwareהוא הוסיף כי "יש לחוזה אפקט צדי – הוא יביא לכך שברבות הזמן ישתחררו וייצאו לשוק אנשים רבים שקיבלו הכשרה וניסיון על מוצרים של VMware, והם פוטנציאל טוב לתעשיית ההיי-טק – וגם לנו. הביקוש לאנשים כאלה עולה על ההיצע והפער הזה הולך להצטמצם בעקבות החוזה הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים