הנמר בדרכים – בכנס לקוחות גט

החברה הציגה בכנס את Gett Together - הפתרון החדש שלה לניהול מערך ההיסעים הארגוני

28/10/2025 14:56
אריק אמריליו, משנה למנכ"ל גט.

גט (Gett) קיימה השבוע כנס ללקוחות עסקיים במתחם Brain Embassy ברחוב השלושה בתל אביב, שבו היא הציגה את מערכת Gett Together – פתרון חדשני לניהול מערך ההיסעים בארגונים.

הכנס נועד לחשוף ללקוחות העסקיים של החברה, קיימים ופוטנציאליים, את הפתרון החדש שפיתחה גט לעולם התחבורה הארגונית. בין המשתתפים באירוע היו נציגים מחברות מהמובילות במשק, שהגיעו על מנת להכיר את היכולות החדשות של המערכת, שמבוססת על בינה מלאכותית ואופטימיזציה מתקדמת.

את האירוע הוביל אריק אמריליו, משנה למנכ"ל גט, שסקר את פעילות החברה ואת ההשקעה המתמשכת שלה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעסקים. לדבריו, גט משקיעה משאבים רבים בבניית מערכות מבוססות דאטה ו-AI, המאפשרות לארגונים לנהל את התחבורה שלהם בצורה מדויקת, חסכונית ויעילה יותר.

כנס לקוחות גט.

כנס לקוחות גט. צילום: יח"צ

המערכת החדשה מאגדת את כלל צרכי התחבורה הארגוניים תחת פלטפורמה אחת ומציעה כלים לניהול מסלולים אוטומטי, קביעת מדיניות נסיעות, בקרה תקציבית בזמן אמת ואינטגרציה למערכות פנים ארגוניות. שילוב מנועי אופטימיזציה ובינה מלאכותית מאפשר ניתוח נתונים מתמשך והתאמת הפתרונות לצרכים המשתנים של כל ארגון. המערכת שומרת על חוויית משתמש מוכרת לעובדים, באמצעות אפליקציית גט.

במהלך הכנס הוצגו מקרי בוחן של ארגונים שכבר משתמשים במערכת, והודגמה ההשפעה שלה על חיסכון תקציבי ועל שביעות רצון העובדים. בחלקו האחרון של האירוע התקיימה הרצאת השראה של האלוף הפראלימפי נועם גרשוני, שסיפר על הדרך האישית שעבר עד למדליה האולימפית ועל הקשר שבין התמדה למצוינות ארגונית.

לדברי אמריליו, "Gett Together נולדה מתוך ההבנה שתחבורה ארגונית היא נדבך מרכזי בפעילות העסקית, ולכן יש צורך בפתרונות חכמים מבוססי נתונים ובינה מלאכותית, שיאפשרו לארגונים לייעל את התחום הזה ולשפר את תהליכי הניהול והבקרה לאורך זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים