תוכן שיווקי

ארובה ודורקום מסכמות שנת שיא בפעילות המשותפת בישראל

החברות מציעות שימוש ב-AIOps לא רק לפתרון בעיות ברשת, אלא גם לאופטימיזציה של ביצועים ובקרות אבטחה קריטיות ● הן צופות המשך צמיחה ב-2023

15/11/2022 13:34
אוהד פייביש, מנהל תחום תקשורת בדורקום.

דורקום, שותפת זהב של ארובה מבית HPE, הודיעה על הגדלת נפח הפעילות שלה בתחום תשתיות התקשורת ב-2022 – מגמה שלדבריה צפויה להימשך גם לתוך 2023. במהלך השנה האחרונה הטמיעה דורקום בהצלחה את פתרונות הדור הבא של ארובה, לרבות פלטפורמת הענן הייחודית שלה, שמעניקה כלים וארכיטקטורה אחת לשליטה אבסולוטית ברשת ובכל מכשירי הקצה, ובכלל זה מערכות מסוג IoT. לדברי החברה, הפלטפורמה מעניקה "חבילה אחת מבית אחד" לכל צרכי הלקוח, לרבות חיבוריות, אלחוט, אבטחת מידע, מיקרוסגמנטציה ברשת, כלים אוטומטיים ואנליטיקות מתקדמות.

עמרי שעיבי, מנהל שותפים בארובה, אמר כי "הקשר עם דורקום תואם את התרבות העסקית שלנו, כחברה אמריקנית בעלת מסורת של חדשנות, שעובדת עם הארגונים המובילים בישראל ובחו"ל. מדובר ביותר מחצי מיליון לקוחות, ביניהן ענקיות הטק, הפנטגון, חברות עסקיות גלובליות ומקומיות מכל הסקטורים, שמזוהות גם עם השוק הישראלי, והמגזרים הממשלתי והציבורי. בהקשר זה חשוב לציין שארובה היא כבר שנים רבות זכיינית של החשב הכללי במשרד האוצר".

ארובה ודורקום

ארובה ודורקום

להשיג אוטומציה מלאה ו-Self healing של הרשת

בשנים האחרונות, ה-IoT הפך מבחירה להכרח. בנוסף, משטח התקיפה התרחב, וכמות ומגוון נקודות הקצה שמנהלי התשתיות צריכים להגן עליהן ברשת ממשיכים ועולים. מכאן שהשיח המקצועי והדרישות בתחום התשתיות הן להרבה מעבר לחיבוריות טובה.

לדברי אוהד פייביש, מנהל תחום תקשורת בדורקום, "אנחנו מיישמים אצל עשרות לקוחות את סביבת התקשורת המתקדמת ביותר בשוק, שמספקת ארובה. סביבה זו מתבטאת בעבודה גם בתווך האלחוטי, חוויית משתמש אופטימלית, הגדרת הרשאות (Policy) מותאמות אישית לפי כל ארגון וארגון , ואפילו Self healing של המערכת, שמספקת המלצות ועדכונים עצמאיים. אנחנו יודעים לבצע אנליזה לתעבורה, לנטר את חוויית הרשת ברמת המשתמש ולעשות את ההתאמות בכל נקודת קצה".

באחרונה השיקה ארובה את ESP (ר"ת Aruba Edge Service Platform) – פלטפורמת השירותים בענן של החברה, המבוססת על AIOps ראשונים מסוגם, בשילוב שירותי רשת ואבטחת מידע. המשמעות היא שבפעם הראשונה, ניתן להשתמש ב-AIOps לא רק לפתרון בעיות ברשת, אלא גם לאופטימיזציה של ביצועים ובקרות אבטחה קריטיות.

רובי כהן, מנהל תחום הפריסייל בארובה, ציין כי "עם הפתרון החדש, הלקוחות שלנו יכולים להפחית במידה ניכרת את הזמן המושקע במשימות ידניות, כגון פתרון בעיות רשת, כיוונון ביצועים, ניהול ואכיפה של אבטחת מידע לכל אורך הרשת. היכולות החדשות מעניקות לצוותי ה-IT, הסובלים מעומס עבודה גבוה מבעבר, חיסכון בזמן ובמשאבים, שעה שהם מתמודדים עם גידול מואץ בהיקף ובמורכבות הרשת".

כאחת מחברות התקשורת הגדולות בעולם, ארובה ממנפת את היכולות שלה ומנהלת דטה בייס שמכיל מידע על מאות אלפי סוגי מכשירים ועל מיליוני משתמשים, שמחוברים לרשת בכל העולם בכל זמן נתון.

לדברי שעיבי, "בזכות רשת המידע העצומה שלנו אנחנו יודעים ויכולים לזהות אנומליות עוד לפני שהן מתבטאות בשטח, ולמנף את המידע הזה לטובת הלקוחות שלנו בכל מקום בעולם. בנוסף, ארובה מאפשרת ללקוחות ליצור 'משתמש וירטואלי' ברשת שלהם, שפעיל 24 שעות ביממה, ומעניק ניטור רשת ונראות מקסימלית לכל המכשירים הקיימים ברשת שלו. Mobility First הוא הקו שמנחה אותנו בשנים האחרונות, והוא מייצג הרבה מעבר לחיבור רשת יציב וחזק. אנחנו ממוצבים בגרטנר כשחקן מוביל בשוק 16 שנים ברציפות, וגאים להיות מסוגלים להביא חידושים ורלוונטיות טכנולוגית לאורך כל התקופה ולשמר מעמד זה גם כיום".

ללקוחות פשוט כיף לקום בבוקר לעבודה עם דורקום

"שנת השיא שלנו ב-2022 הינה תוצאה של הבשלה בריאה של עבודה יסודית, משמעותית ויום יומית עם ארובה והלקוחות שלנו בשנים האחרונות", ציין פייביש.

"זה נכון", אמר שעיבי. "הלקוחות פשוט מצביעים ברגליים. זה קורה עם דורקום בישראל, אבל גם בכל העולם, והשנה במיוחד. אני שמח על העבודה המשותפת עם דורקום בכל הרמות – העסקית, האישית והמקצועית".

"מדובר בעשרות פרויקטים, מחברות אנטרפרייז ועד ל-SMB, במגוון תחומים, כמו משרדי ממשלה, ריטייל, ביטחון, היי-טק ובריאות", הוסיף פייביש . לדבריו, "השקעה בלקוחות ובעובדים באותן הרצינות והאהבה היא אחד הגורמים שאפשרו לנו לבצע את הקפיצה והרחבת הפעילות השנה. הלקוחות מרגישים את המוטיבציה והרצון הטוב לעשות עבודה איכותית ולהיות חלק מהצוות של דורקום".

לאתר דורקום לחצו כאן.

אירועים קרובים