תוכן שיווקי

אבנט תקשורת מרחיבה את האקו-סיסטם של VMware בישראל

28/03/2022 10:27
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

בחירתה של אבנט תקשורת למפיצת פתרונות VMware בישראל לפני כשנה הייתה רק יריית הפתיחה של תהליך הרחבת נוכחותה של VMware בשוק הישראלי. אבנט תקשורת הרחיבה את האקו-סיסטם של VMware בארץ, הכשירה וצירפה משווקים חדשים, שמוכרים את הפתרונות לארגונים גדולים ולאלפי חברות קטנות ובינוניות שטרם נחשפו אליהם.

לצורך כך יישמה אבנט את מודל ההפצה שלה, שהצליח ב-20 השנים האחרונות להפוך מותגי מחשוב בינלאומיים, כמו מיקרוסופט, היטאצ'י ונטרה, קומוולט ועוד, למובילי השוק בישראל. מערך ההפצה מונה חברות אינטגרציה ומאות משווקים מורשים ברחבי הארץ.

בשנה האחרונה צירפה אבנט משווקים רבים שיתמקדו בסל הפתרונות שיש ל-VMware להציע, המתמחים בסוגי פתרונות רבים לדטה סנטר מבוסס תוכנה (SDDC) – כולל אחסון, וירטואליזציה ורשתות תקשורת, פתרונות למודרניזציה של אפליקציות, ניהול סביבה היברידית, ניהול סביבה מרובת עננים, סביבת עבודה מודרנית ופתרונות מובנים לאבטחת מידע בכל השכבות ועוד. גולת הכותרת בתחום זה הייתה הצטרפותם של שמונה שותפים (MSP – Managed Service Provider) לשיווק פתרון הדגל VMware on AWS, שמציע ללקוחות את הטוב שבשני העולמות: אימוץ ענן באופן קל ומהיר ללא צורך בלמידת שפה חדשה. במהלך השנה אומץ הפתרון על ידי מספר גדל והולך של חברות מכל מגזרי המשק.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "אבנט ומשווקיה מסייעים לחברות רבות לשמר את השקעותיהן בפתרונות VMware ולאמץ באופן מהיר ונוח את יכולת העננים הציבורים. השילוב בין יכולות הענן הציבורי של AWS עם סל הפתרונות של VMware מאפשר ללקוחות VMware ליהנות מהעושר של ריבוי עננים בשפה אחת, ממשק אחוד לעננים הציבוריים ולחדרי המחשב הקיימים, היכולת לנייד שירותים מחדרי המחשב הקיימים לעננים הציבוריים בפשטות, להמשיך להריץ, לנהל ולאבטח את האפליקציות בעננים השונים בשילוב גישה שקופה לחלוטין למלוא שירותי הענן של AWS ואחרים על כל הקטגוריות שלהן: עיבוד, אחסון, בסיסי נתונים ושירותים חדשניים, כמו AI, ML, Deep Learning, VR/AR ועוד. היכולות המשולבות הללו מעצימות את היכולות של ארגונים להתמודד עם הסביבות התחרותיות של העשור".

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "אבנט מסייעת למשווקים קיימים וחדשים להיכנס בקלות לעולם הענן מוגדר התוכנה של VMware כמעט ללא כל השקעה כספית. מערך ההנדסה של אבנט תקשורת (Professional Services) מעמיד לרשות המשווקים הללו אנשי הנדסה מהשורה הראשונה לצורך אפיון הפתרון, כתב כמויות, POC, ליווי והטמעה, לרבות תמיכה בפרויקטי תשתית, הגירה לענן, אבטחת מידע, גיבוי ואחסון. כך נחסך מהמשווקים הצורך לגייס כוח אדם איכותי ויקר, ובעזרת אבנט תקשורת הם מסוגלים לשווק ללקוחותיהם פתרונות ענן מתקדמים ולזכות בעסקאות".

לדברי אמויאל, "אבנט תקשורת מעמידה לרשות המשווקים גם מערכת ראשונה מסוגה, פרי פיתוחה לניהול עננים ציבוריים רבים בממשק ידידותי אחד. היא תפתור את התסבוכת התפעולית והאדמיניסטרטיבית של משווקי הענן המנהלים לקוחות שצורכים מספר עננים ציבוריים. המערכת מאפשרת ניהול של כלל העננים תחת מערכת מרכזית אחת, שבה כלל הרכישות והתפעול מתבצעים באמצעות ממשק אחיד ואינטואיטיבי, השולט, מנהל, עוקב ומבקר את כלל התהליכים. כן כוללת המערכת מנוע למיטוב הוצאות הצריכה בין עננים (Multi Cloud Cost Optimization Engine), לרבות השוואת עלויות בין שירותים זהים בקרב ספקי ענן שונים. בתחום האדמיניסטרטיבי מאפשרת המערכת להפיק חשבונית אחת ללקוח עבור כלל השירותים שצרך בעננים השונים, כולל דו"חות צריכה מפורטים אצל כלל הספקים ולכלל השירותים הנצרכים על פי דרישה ועל פי המחירון המוסכם בין החברה לספק", מסכם אמויאל.

אירועים קרובים