אורקל ישראל הטמיעה אקסהדטה במגדל בפרויקט בהיקף עשרה מיליון שקלים

המכונות הוטמעו במחסן הנתונים הארגוני של חברת הביטוח, עבור מערכות OLTP ● מקור המקורב לפרויקט אמר לאנשים ומחשבים, כי "מדובר בפרויקט חשוב שהביא לשדרוג של תהליכי ה-IT בחברה ולקיצור טווחי הזמן שלהם. כך הם יוכלו להשיק מיזמים בצורה מהירה ויעילה יותר"

אנשי אורקל (Oracle) ישראל הטמיעו את מכונות בסיס הנתונים של אורקל, אקסהדטה (Exadata), במחסן הנתונים הארגוני של מגדל חברה לביטוח – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עמד על כעשרה מיליון שקלים.

המכונות הוטמעו במחסן הנתונים הארגוני של חברת הביטוח, עבור מערכות OLTP. בזכות הטמעתן, יוכלו אנשי ה-IT של מגדל להקים על שרתי האקסהדטה גם מערכות OLT.

המערכות שהוטמעו צפויות להניב למגדל חיסכון בהוצאות ה-IT, יחד עם שיפור משמעותי בזמינות המערכות וקלות הניהול שלהן. בין היתר, מכונות בסיס הנתונים תאפשרנה לאנשי ה-IT של מגדל קבלת ביצועים מהירים יותר, סריקת נתונים בקצבים גבוהים, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1:10 וגישה אקראית למידע בקצבים גבוהים, שתוביל לשיפור הביצועים העסקיים. זאת, באמצעות תוכנה שמוטמעת במכונות ומתזמרת את הביצועים של עיבוד הנתונים על בסיס שירותי איחסון חכמים והעברת חלק נכבד מהעיבודים של בסיס הנתונים לאחסון באופן השקוף לבסיס הנתונים וליישומים.

מקור המקורב לפרויקט אמר לאנשים ומחשבים, כי "מדובר בפרויקט חשוב שהביא לשדרוג של תהליכי ה-IT בחברה ולקיצור טווחי הזמן שלהם. כך הם יוכלו להשיק מיזמים בצורה מהירה ויעילה יותר".

יצוין, כי זוהי ההטמעה החמישית של מערכת אקסהדטה בישראל, לאחר שמערכות כאלה הוטמעו בבזק, בדפי זהב, בחיל האוויר ובפרטנר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גולן

    אני לא מבין מה ORACLE גאים בכך שהם צריכים מערכת ב-10 מליון ש"ח ( בעיקר חומרה ורישיונות ) ע"מ לתפעל מערכת OLTP עם אלפי משתמשים ב-SQL SERVER וב-SYBASE - זה יעלה 1 מליון ש"ח ORACLE IS THE PAST

אירועים קרובים