ברק רגב מגוגל מונה למנהל הראשי של פעילות ה-Cloud Platform של החברה ב-EMEA

במסגרת תפקידו החדש יעבור רגב למשרדי הנהלת גוגל בלונדון שבאנגליה, משם ינהל את כלל הפעילות העסקית של מכירות הפלטפורמה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ● Cloud Platform הוא אחד מארבעת תחומי הפעילות של חטיבת ה-Enterprise, ונחשב כיום למנוע צמיחה מרכזי במסגרת פעילות החטיבה

01/07/2012 15:53

לאחר שנתיים מוצלחות בהן הקים את פעילות ה-Enterprise של גוגל (Google) בישראל, אגן הים התיכון ואפריקה, קודם ברק רגב לנהל את כלל המכירות והפיתוח העסקי של Cloud Platform באיזור EMEA כולו.

במסגרת תפקידו החדש – General Manager, Cloud Platform, EMEA, יעבור רגב למשרדי הנהלת גוגל בלונדון שבאנגליה, משם ינהל את כלל הפעילות העסקית של מכירות הפלטפורמה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. במסגרת הקידום המקצועי, יצטרף רגב גם להנהלה האזורית של חטיבת ה-Enterprise של גוגל העולמית.

Cloud Platform הוא אחד מארבעת תחומי הפעילות של חטיבת ה-Enterprise, ונחשב כיום למנוע צמיחה מרכזי במסגרת פעילות החטיבה. כך, במסגרת כנס I/O שערכה גוגל בשבוע שעבר, השיקה ענקית הטכנולוגיה את Google Compute Engine, המהווה כניסה מרשימה גם לתחום ה-IaaS (ר"ת Infrastructure as a Service).

לרגב זהו תפקיד בכיר שני בחברת גוגל. לפני שהצטרף אל ענקית החיפוש, עבד במשך כשש וחצי שנים במיקרוסופט (Microsoft), כאשר בתפקידו האחרון שם ניהל את פעילות המגזר הציבורי והממשלתי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריאל יצחקי

    גבר!!! אין לו גבולות. הרבה הצלחה ואל תשכח להזמין את החברים שלך מהארץ לאירוח בלונדון. שוב, רק טוב ותצליח בענק. אין לנו שגריר יותר טוב ממך.

  2. עמית דונסקי

    ברכות לידידינו ברק. לונדון הרוויחה ותל אביב מפסידה מקצוען אמיתי ואיש רחב אופקים. נפגש גם ב- Cloud Platform. איחולים להרבה הצלחה בתפקיד החדש! כל צוות high-T.

אירועים קרובים