דיווחים: דל הגישה הצעה משופרת לרכישת קווסט – 2.32 מיליארד דולרים

למרות שבתחילת החודש דווח כי המגעים בין השתיים עלו על שרטון, נראה כעת כי דל חזרה למשחק

בחברת התוכנה קווסט (Quest Software) התקבלה הצעה משופרת מצד דל (Dell) לרכישת החברה תמורת סכום של 2.32 מיליארד דולרים – כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters). זאת, לאחר שבתחילת החודש דווח, כי המגעים עלו על שרטון.

עד כה היה ידוע, כי שני גופים מתחרים על רכישת החברה – קבוצה שאותה מובילה פירמת ההשקעות Insight Venture Partners וגוף נוסף שזהותו לא הייתה ידועה, או לפחות לא באופן רשמי. אמש (ב') חשפה רויטרס את זהותו של הגוף הנוסף – חברת דל, יצרנית המחשבים השנייה בגודלה בארצות הברית. המקור של רויטרס ביקש לשמור על עילום שם משום שהמגעים אמורים להיות חשאיים.

עם זאת, כבר בעבר צוין שמה של דל כאחת המועמדות לרכישת קווסט. בכתבה שפורסמה בחודש שעבר בבלומברג-ביזנסוויק (Bloomberg Businessweek) צוטטו מקורות יודעי דבר, שלפיהם דל הייתה אחת מכמה חברות שניהלו בחודשיים האחרונים משא ומתן על רכישת קווסט תמורת שני מיליארד דולרים.

ב-דל מתכוונים לרכוש חברות מתוך שאיפה לגוון את הפעילות מעבר לשוק המחשבים האישיים, שבו חלה האטה בקצב הצמיחה עקב העדפה של צרכנים רבים לרכוש מכשירים ניידים, דוגמת מחשבי iPad של אפל (Apple). ב-12 החודשים האחרונים רכשה דל 12 חברות, ובהן Wyse Technology ו-SonicWall.

המטה של קווסט ממוקם בקליפורניה. היא מיוצגת בארץ על ידי ACS ומפעילה מרכז מו"פ באור יהודה, שמבוסס על רכישת עבר שלה. בין השאר, רכשה קווסט ב-2009 את הסטארט-אפ מונוספיר (MonoSphere), המפתח פתרונות תוכנה לניצול משאבי אחסון וגיבוי נתונים, תמורת סכום לא ידוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים