ראש הממשלה ומנכ"ל סיסקו העולמית סיכמו על הרחבת שיתוף הפעולה בין המדינה לחברה במגוון תחומים

השניים סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף, שיבחן את הרחבת שיתוף הפעולה בתחומים כמו חינוך, בריאות, תשתיות, תקשורת וסייבר ● הצוות יכלול את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, שרים ונציגים בכירים מסיסקו ● ראש הממשלה נתניהו: "ניצבות בפנינו הזדמנויות רבות ליצירת פרויקטים גדולים וחשובים" ● ג'ון צ'יימברס, יו"ר ומנכ"ל סיסקו: "ישראל נמצאת בעמדת זינוק מבטיחה וסיסקו מעוניינת להיות שותפה לצמיחה זאת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש הבוקר עם יו"ר ומנכ"ל סיסקו (Cisco) העולמית, ג'ון צ'יימברס. במהלך הפגישה סיכמו השניים על הקמת צוות עבודה משותף לממשלת ישראל ולסיסקו, שיבחן דרכים להרחבת שיתוף הפעולה בין המדינה לחברה במגוון תחומים ובהם חינוך, בריאות, תשתיות, תקשורת וסייבר. הצוות יכלול את מנכ"ל משרד ראש הממשלה – הראל לוקר, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה – פרופ' יוג'ין קנדל, שרים ונציגים בכירים מסיסקו העולמית ומישראל.

בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, מנכ"ל סיסקו ישראל – בועז מעוז, סגן נשיא בכיר של סיסקו לאזור המזרח התיכון – ג'ורדי בוטיפול, סגן נשיא סיסקו לקשרי ממשל – מייקל טימיני ומנהלת השקעות תאגידיות של סיסקו באירופה ומדינות מתפתחות – זיקה אב-צוק.

ראש הממשלה נתניהו אמר בתום הפגישה, כי הוא מייחס חשיבות רבה להמשך העבודה המשותפת עם סיסקו. "ניצבות בפנינו הזדמנויות רבות  ליצירת פרויקטים גדולים וחשובים שיסייעו למצב את מדינת ישראל בראש תעשיית ההיי-טק העולמית ולפתח את התשתיות החיוניות להמשך צמיחתה של המדינה. אני מאמין שניצול הזדמנויות אלה יתרום רבות לחברה ולמדינה".

יו"ר ומנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס, אמר כי הוא התרשם מהחשיבות הרבה שמייחס ראש הממשלה נתניהו לשילוב טכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומי החיים ולפיתוח אפשרויות תעסוקה. "ישראל נמצאת בעמדת זינוק מבטיחה וסיסקו מעוניינת להיות שותפה לצמיחה זאת ולסייע בקידום האג'נדה הדיגיטלית של ישראל. אני מאמין כי התקדמות טכנולוגית יכולה לסייע לעתיד האזור כולו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים