דל רכשה את Wyse Technology; שואפת להרחיב את ההיצע של שירותי הענן

הנרכשת היא חברה פרטית שמציעה טכנולוגיות של מיחשוב ענן ו-וירטואליזציה של מחשבים שולחניים ● בעזרת מחשבי הלקוח הרזה ותוכנת הניהול של Wyse תסייע דל לארגונים לנהל את מחשבי הלקוח בצורה מרכזית

דל (Dell) הודיעה אמש (ב'), כי הגיעה להסכם על רכישת Wyse Technology – חברה פרטית שמציעה טכנולוגיות של מיחשוב ענן ו-וירטואליזציה של מחשבים שולחניים. מדובר בעסקה האחרונה בשורה של מהלכים שנועדו לסייע לדל להתקדם אל מעבר לעסקי החומרה ולהציע גם פתרונות ניהול ושירותים נוספים. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

הרכישה של Wyse Technology תאפשר לדל "להרחיב את ההיצע בתחום הקריטי של מיחשוב הענן ולהציע ללקוחות פתרונות מיחשוב מקיפים וחדשניים, מגבולות הרשת ועד לליבת הענן", אמר דיוויד ג'ונסון, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ארגונית בדל, במהלך שיחת ועידה עם עיתונאים ואנליסטים.

חברת Wyse מציעה מחשבים במתכונת של לקוח רזה ותוכנות עזר שנועדו לסייע לארגונים להקים תשתיות של מחשבי לקוח ולנהל אותן בצורה מרכזית. בחודש שעבר הציגה החברה את פלטפורמת T10 zero client, שמעניקה ללקוחות קצה מרובים גישה ל-Microsoft Remote Desktop Services בתצורה של צג ומקלדת בלבד. כן תומכת הטכנולוגיה של Wyse בניהול של מכשירים שמביאים עמם העובדים מהבית, דוגמת מחשבי לוח וטלפונים חכמים – מגמה שהולכת ומתרחבת בארגונים רבים.

"השוק של פתרונות הווירטואליזציה למחשבים שולחניים נהנה מצמיחה נאה ברחבי העולם ומציע הזדמנויות רבות, הן מבחינת ההכנסות והן מבחינת שולי הרווח. שוק זה כולל תשתיות של מרכזי נתונים, שירותי ענן ושירותים נוספים, וכל ההיבטים האלה קשורים קשר הדוק למכירות של לקוחות רזים וטכנולוגיות של וירטואליזציה למחשבים שולחניים", כתב מאט איסטווד, אנליסט מחברת IDC, בהודעה שפרסם. ב-IDC מעריכים שההוצאות של הארגונים על וירטואליזציה של מחשבים שולחניים וטכנולוגיות נלוות יעלו ב-2015 על 15 מיליארד דולרים.

המשרדים הראשיים של Wyse Technology שוכנים בסן חוזה שבקליפורניה והחברה מפעילה רשת של כ-3,000 משווקים. בדל מתכוונים לשלב את המשווקים של Wyse Technology בתוכנית PartnerDirect שלה. ג'ונסון הוסיף, כי "היכולת שלנו להציע פתרונות מובילים של שירותי ענן למחשבי לקוח פותחת בפנינו הזדמנות להאיץ את הצמיחה שלנו גם בתחומים של שרתים, התקני אחסון ופתרונות רשת".

הרכישה נעשתה במסגרת השאיפה של דל לגוון את היצע המוצרים שלה אל מעבר לעסקי ה-PC והשרתים – מהלך שהחל עוד ב-2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים