סימנטק רוכשת את LiveOffice, שמספקת ארכוב מבוסס ענן; המחיר: 115 מיליון דולרים

החברה הנרכשת מספקת מגוון רחב של שירותי אחסון וגילוי אלקטרוני של מסמכים עבור נתונים ומידע המצויים באי-מיילים, מסרים מיידיים, מדיה חברתית, שיתוף קבצים ועוד - הכול בראייה של הלימה לרגולציות ● מסימנטק נמסר, כי הרכישה תרחיב את פתרונותיה ואת יכולות הפיקוח והשליטה של מידע איכותי המוצע ללקוחותיה בשירות ענן

ענקית אבטחת המידע סימנטק (Symantec) הודיעה, כי תרכוש את LiveOffice – חברה שפועלת בתחומי האחסון והארכוב מבוססי הענן – תמורת 115 מיליון דולרים.

LiveOffice נוסדה ב-1998 והמטה שלה נמצא בקליפורניה. החברה מספקת מגוון רחב של שירותי אחסון וגילוי אלקטרוני של מסמכים (e-discovery) עבור נתונים ומידע המצויים בדואר אלקטרוני, מסרים מיידיים, מדיה חברתית, שיתוף קבצים ויישומים אחרים – הכול בראייה של הלימה לרגולציות. יש לחברה 20 אלף לקוחות ארגוניים ב-50 מדינות. עומד בראשה ניק מהטה, לשעבר בכיר בסימנטק.

על פי סימנטק, הרכישה תרחיב את יכולות הפיקוח והשליטה של מידע איכותי המוצע ללקוחותיה בשירות ענן ותאפשר לה להציע פתרונות בכמה מודלים: on-premise, משמע – התקנת תוכנה באתר הארגון ותשלום במודל הרישוי הקלאסי, מיחשוב ענן או שירות בן כלאיים, שמשלב בין התקנה מקומית לענן.

סימנטק מסרה, כי "הרכישה תאפשר לנו לספק ללקוחות פתרון מלא מבוסס מיחשוב ענן להגנה על המידע הארגוני, הכולל אבטחת מידע, מונע דואר זבל, המשכיות עסקית, אחסון, הלימה לרגולציות, eDiscovery – הכול מיצרן אחד. היא אף תביא להגברת היכולות של ארגונים בתחום ממשל המידע".

כבר כיום יש למוצרי LiveOffice יכולת להשתלב עם פלטפורמת eDiscovery Clearwell של סימנטק, שמרכזת את איסוף המידע כאשר הדבר נדרש, למשל בעת הצורך בגילוי מסמכים במהלך התדיינויות משפטיות. סימנטק רכשה במאי אשתקד את Clearwell Systems תמורת 390 מיליון דולרים והשלימה את הרכישה ביולי.

החברה הנרכשת מספקת ללקוחותיה אחסון בלתי מוגבל בנפחו והם משלמים מדי חודש מחיר נמוך וקבוע, לפי כמות המשתמשים. יישומיה מבוססי הענן מקושרים לתוכנות ויישומים נפוצים אחרים בענן, דוגמת Microsoft Office 365, Google Apps, Salesforce.com ו-Dropbox.

קייטי ווד, אנליסטית ב-Enterprise Strategy Group, אמרה בנושא, כי ""הממשל על המידע הופך להיות יותר ויותר קריטי עבור ארגונים. אלה נדרשים לבצע במקביל שתי פעולות: לבצע בקרה על המידע ולשחרר אותו. הם צריכים לספק גישה חופשית למידע עבור העובדים, על מנת להגביר את התפוקה ולשפר את היעילות בעבודתם, בלי לשנות את המרקם העדין של ניהול הסיכונים בתחום". היא הוסיפה, כי "על ידי שילוב בין אספקת השירות במודל הרישוי המסורתי עם שירות מבוסס ענן – שירות הכולל ארכוב, סיווג וגילוי אלקטרוני של מסמכים – סימנטק מספקת פתרון שעשוי לסייע לארגונים לצמצם את הסיכונים תוך טיפול מדורג ומתועדף במידע. זאת, בלא להגדיל את עלויות הטיפול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים