אנדי רובין, סגן נשיא בגוגל: 700 אלף מכשירי אנדרואיד "מאוקטבים" מדי יום

"אנחנו סופרים כל מכשיר רק פעם אחת, ובמילה מאוקטבים אנחנו מתכוונים לכך שאתה קונה מכשיר בחנות, מתחבר לרשת ונרשם לשירות", כך על פי רובין ● מדובר בעלייה של 150 אלף מכשירים לעומת חודש יולי ● עם זאת, קצב הצמיחה של מכשירי האנדרואיד שמאוקטבים מדי יום הולך וקטן באחרונה

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

אנדי רובין, ה-"אבא" של מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) וסגן נשיא בגוגל (Google), פרסם בחשבון הגוגל פלוס (+Google) שלו הודעה שלפיה "יותר מ-700 אלף מכשירי אנדרואיד 'מאוקטבים' מדי יום".

"למי שתוהים", הוסיף רובין, "אנחנו סופרים כל מכשיר רק פעם אחת (כלומר – אנחנו לא סופרים מכשירים שנמכרים שוב ועוברים בעלות). ובמילה מאוקטבים אנחנו מתכוונים לכך שאתה קונה מכשיר בחנות, מתחבר לרשת ונרשם לשירות".

מדובר בעלייה של 150 אלף מכשירים לעומת חודש יולי, אז הודיעה החברה, כי מספר מכשירי האנדרואיד המאוקטבים מדי יום עומד על 550 אלף. ביוני אמר רובין, כי המספר עומד על 500 אלף. הוא ציין אז שקצב הצמיחה עומד על 4.4% לשבוע.

נראה שקצב הצמיחה הולך וקטן, שכן לפי הקצב שציין רובין ביוני – המספר היה צריך לעמוד כיום על יותר ממיליון מכשירים מאוקטבים מדי יום.

מכל מקום, גוגל חווה בשנה האחרונה צמיחה אדירה במספר משתמשי האנדרואיד. לפי הסקרים האחרונים של NPD, הטלפונים החכמים המבוססים על אנדרואיד השיגו נתח שוק של 53% מאז תחילת השנה ועד סוף אוקטובר, לעומת ה-iPhone של אפל (Apple), שנתח השוק שלו עומד על 29%.

לעומת זאת, בתחום הטאבלטים יש לאפל כיום יתרון גדול על פני אנדרואיד, עם נתח שוק של 61.5% ל-iPad ברבעון השלישי של השנה, לפי הסקר האחרון של IDC. אולם, אנליסטים צופים שנתח זה ירד ל-59%, בהתחשב במכירות של מכשירי Kindle Fire.

אפל, מצדה, מסרבת לפרסם את מספרי האקטוב היומיים שלה. הנתון האחרון, שפורסם על ידי סטיב ג'ובס המנוח באוקטובר בשנה שעברה, עמד על ממוצע של 275 אלף מכשירים ליום. המנכ"ל הנוכחי של אפל, טים קוק, ציין רק שמכירות מכשירי ה-iOS עמדו על 250 מיליון יחידות במהלך הרבעון שהסתיים בספטמבר האחרון.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים