גרטנר פותחת סניף ישיר בישראל; מינתה את שלומית הארט כמנכ"לית

ברוך גינדין, הבעלים של קומסט, שייצגה עד עתה את גרטנר בארץ, יהפוך לעובד שכיר בגרטנר וישמש כיועץ שלה ● כמו כן, הוא ינהל את פעילות החברה ביוון ובקפריסין ● בתו של גינדין, ליאת ברנד, תנהל מעתה את קומסט ● גרטנר תחנוך ב-1 בינואר את משרדיה בארץ, שימוקמו בהרצליה

מהפך בשוק חברות המחקר בישראל: לאחר 25 שנים שבה יוצגה בארץ על ידי חברת קומסט, בבעלות ברוך גינדין, הודיעה הבוקר (ג') גרטנר (Gartner) העולמית, כי היא פותחת סניף ישיר בישראל, בבעלותה המלאה.

הסיבה למהלך, על פי גרטנר, היא רצונה להעמיק את פעילותה בישראל, והוא מבוצע מתוך הוקרה לפעילות הענפה שביצעה קומסט בכל מה שקשור לגרטנר בשני העשורים האחרונים.

גרטנר הודיעה, כי מינתה את שלומית הארט כמנכ"לית החברה בישראל. החברה אף תחנוך משרדים בהרצליה, שיחלו לפעול ב-1 בינואר. עד אז תימשך פעילות גרטנר במתכונת הרגילה, באמצעות קומסט. הארט כיהנה בתפקיד ניהולי בכיר בגרטנר ב-10 השנים האחרונות, וקודם לכן שימשה בתפקידי ניהול שונים ב-HP ובאפל (Apple).

כמו כן, תורחב הפעילות העסקית של גרטנר בישראל ותכלול שירותי אנליסטים מקומיים, בנוסף לפונקציות ניהול לקוחות ופיתוח עסקי. מהלך זה מבוצע במסגרת אסטרטגיה גלובלית של גרטנר להגדלת את נוכחותה בשווקים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה.

ברוך גינדין. יהפוך לעובד שכיר בגרטנר. צילום: קובי קנטורגינדין, שיזם והקים את פעילות גרטנר בישראל, יהפוך להיות עובד שכיר שלה  ויוגדר יועץ בכיר למדינות מתפתחות באזור המזרח התיכון, כולל ישראל. יחד איתו יעברו חמישה מנהלים ואנשי מכירות שעבדו עם גינדין בקומסט.

הניהול של קומסט, שהוקמה על ידי גינדין, יעבור לידי בתו, ליאת ברנד, שעובדת איתו שנים רבות. יתר עובדי קומסט ימשיכו לעבוד בחברה. החברה תמשיך לקיים פעילות בישראל על סמך קשריה וניסיונה הרב בשוק המקומי.

לאנשים ומחשבים נודע, כי המהלך להקמת סניף ישיר בישראל נבחן על ידי גרטנר, ביוזמת גינדין, מזה כשנה. גורמים המקורבים לגרטנר ציינו, כי בפועל, לא יחול שום שינוי בפעילות של החברה בישראל וכי השינוי הוא בעיקר ארגוני.

"לקוחותינו בישראל ייהנו מהרחבת הפעילות וההשקעה של גרטנר בה, כמו גם מגישתנו המשלבת תמיכה ישירה ואנליזה", אמר ואן אייק, סגן נשיא לשווקים בצמיחה בגרטנר לאזור EMEA. "כבית לכמה מחברות ההיי-טק המתקדמות ביותר בעולם, לישראל תפקיד חשוב בתעשיית ה IT העולמית, ולא בכדי היא נחשבת ל-'אומת ההיי-טק'. גרטנר תמשיך לספק למשתמשי הטכנולוגיה ולספקים בישראל תובנות שיסייעו להם להגדיל את עסקיהם".

על פי תחזית גרטנר, ארגונים בישראל צפויים להשקיע ב-IT ב-2012 סכום של 7.2 מיליארד דולרים וב-2012 – סכום של 7.5 מיליארד דולרים. נתונים אלה מהווים עבור גרטנר פלטפורמה מצוינת להגדלת פעילותה בשוק המקומי.

גרטנר היא חברת המחקר השנייה שפותחת סניף ישראל, אחרי IDC, שפועלת כבר שנים רבות בארץ. מלבד שתי החברות הללו פועלות בארץ חברות מחקר עצמאיות, בלתי תלויות, ביניהן STKI, בבעלות ג'ימי שוורצקופף, ושטראוס אסטרטגיה, בבעלות אבנר וסיון שטראוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים