CA רכשה את ITKO תמורת 330 מיליון דולרים במזומן

השירותים שמציעה ITKO - ספקית פתרונות להדמיית שירות לצורך פיתוח יישומים בסביבות מרוכבות וסביבות ענן, יסייעו ל-CA להרחיב את מאגר הפתרונות בתחום המיחשוב הקריטי ולהתאים עצמה למתן פתרונות בעידן מיחשוב הענן ● ITKO מעסיקה כ-120 עובדים, שיצטרפו כולם ל-CA עם השלמת הרכישה

CA Technologies הודיעה, כי הגיעה להסכם לרכישת החברה הפרטית ITKO – ספקית פתרונות להדמיית שירות לצורך פיתוח יישומים בסביבות מרוכבות וסביבות ענן, תמורת 330 מיליון דולרים במזומן. ITKO מעסיקה כ-120 עובדים, שיצטרפו כולם ל-CA עם השלמת הרכישה.

ב-CA מאמינים שהשילוב בין הטכנולוגיה והפתרונות של ITKO, לבין פתרונות Service Assurance, Service Automation, Service Management ו-Turn-key Cloud, יאפשר להציע את המוצרים האטרקטיביים ביותר בשוק, כדי לסייע בהתמודדות עם היישומים והסביבות של ימינו, המורכבים מעצם טבעם.

"אנו שמחים להצטרף ל- CA Technologies משום שהיא מעניקה לנו פלטפורמה נפלאה שתאפשר לנו לצמוח להיקפים חדשים לחלוטין", אמר שרידהאר מיטאל, נשיא ITKO ומנכ"ל החברה. "השילוב בין פיתרון LISA לבין הפתרונות של CA לניהול המיחשוב ברמה עולמית יאפשר להציע ללקוחות פתרונות שמתאימים לפעילות שלהם ואינם מגבילים אותם".

דייוויד דובסון, סגן נשיא בכיר בחטיבת הפתרונות ללקוחות, CA: "בעקבות הרכישה של ITKO תורחב היכולת שלנו לספק מערך מלא של יכולות שיסייעו ללקוחותינו ושותפינו להגביר את האימוץ של יישומי הענן ולהפיק מהם תועלת רבה יותר. הטכנולוגיה של ITKO מאפשרת ללקוחות לצפות את ביצועי היישומים בסביבות חלופיות, לצמצם את הסיכונים באופן משמעותי וליהנות מתמורה מהירה יותר. יחדיו, אנו מאמינים שנוכל להציע את המערך הנרחב ביותר של פתרונות לניהול המיחשוב – מהתכנון ועד הייצור, תוך הדגשת השירותים במקום התשתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים