טיפים לחופשה בפורטוגל

מארמון פנה שבסינטרה ועד האקוואריום הענק בליסבון, פורטוגל מציעה הרבה מאוד לתייר

נטע טרגל-שמואלי, נטע טיולים

פורטוגל מציעה מגוון רחב של אתרים ואטרקציות, מוזיקה, אוכל, היסטוריה ואנשים לבביים – והיא בהחלט מתאימה גם לטיולי משפחות.

בדרום משתרע חבל האלגרבה (Algarve) היפה, שכולו חופים יפים, מפרצים, כפרים ועיירות חוף קסומות – כשהיפה שבהן היא טבירה. שם אפשר לשחות, לגלוש, לשוט, לבקר בפארקי מים ואפילו לקפוץ לביקור בסביליה.

במרכז שוכנת לה ליסבון המרתקת, על רבעיה המיוחדים, הסמטאות המתפתלות ואווירת הזוהר של העבר שעדיין ניכרת בה. לידה שוכנת סינטרה היפה, המוקפת ארמונות ויערות. צפונה מליסבון תמצאו את העיירה היפה אובידוש, את מנזר בטלייה הקסום, את אבורה, את ארמון ויער בוסקו המיוחדים, את העיר פורטו ועוד…

טיפ ראשון: ארמון פנה

ארמון פנה הוא ארמון מפואר מהמאה ה-19 (התקופה הרומנטית) והוא מוכר על ידי ארגון יונסק"ו כאתר מורשת עולמי. החדרים בו שומרו כשם שהיו בימים ההם, ועמוסים בכלי זהב וכסף, סרוויסים, אמבטיות משוכללות, מראות, איורים, צילומים משפחתיים ודיוקנאות, נברשות וכורסאות קלאסיים. בסמוך לארמון ומסביבו משתרע גן ששביליו עוצבו כמבוך, והם מחברים את הארמון לפינות חמד. מהארמון ניתן להעפיל לנקודה הגבוהה ביותר, Cruz Alta, וליהנות מתצפית מרהיבה.

ארמון פנה. ניתן להעפיל ממנו לנקודה הגבוהה ביותר, Cruz Alta, וליהנות מתצפית מרהיבה

טיפ שני: מנזר הקפוצ'ינים

מנזר הקפוצ'ינים הוא אתר חובה נוסף בסינטרה ושונה מאוד מארמונות אחרים בזכות הארכיטקטורה המיוחדת שלו. המדובר במבוך של תאים, קפלות, מטבח ומערה. אחד הנזירים סיפר שהוא צאצא של האנוסים. הוא דיבר עברית, ביקר בישראל והיה נרגש מאד לפגוש אנשים מישראל.

טיפ שלישי: מוזיאון הצעצועים של ז'ואאו ארבואש מורירה

במוזיאון הצעצועים museu do brinquedo, שוכן אוסף שהוא כולו שיגעון של איש אחד. מגיל 14 אסף ז'ואאו ארבואש מורירה עשרות אלפי צעצועים. בקומה השלישית שוכנת סדנה לתיקון צעצועים מקולקלים. מקסים.

אתר מוזיאון הצעצועים

טיפ רביעי: האושנריום של ליסבון

בפארק גן האומות בליסבון נמצא לו אקוואריום ענק, שמאוכלס על ידי 450 מיני בעלי חיים ימיים: דגי מאנטה ענקיים, לוטרות, פינגווינים, כרישים באורך שלושה מטרים ועוד. תענוג של יום להורים ולילדים!

אתר האקוואריום

נטע טרגל-שמואלי (נטע טיולים, חוויה משפחתית בחו"ל) היא בוגרת חברת כלנית-כרמון ובעלת עסק לתפירה ותכנון של טיולי משפחות בחו"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים