דדי דבורסקי, NessPRO: "כמו במונדיאל, המנמ"ר נדרש להצטיין בהיבטי שליטה ובקרה"

"כלי שליטה ובקרה וניטור אפליקטיבי מספקים למנמ"ר יכולת טובה יותר להתחבר להיבטים העסקיים של הארגון", אמר דבורסקי, מנהל פעילות החברה ● לדבריו, "כדי לעמוד בדרישה זו, על המנמ"רים לנהל באופן מושכל את מערך היישומים הארגוני, במספר רבדים - החל מניהול הזמינות והביצועים ועד לתיעוד השימוש"

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. צילום: קובי קנטור

"אנחנו בעיצומם של משחקי המונדיאל וכמו בכדורגל, כך גם בשדה ה-IT – על המנמ"ר להפגין יכולות מנצחות, על מנת לשרוד בעולם התחרותי כיום. הדבר ייעשה על ידי ניהול, שליטה ובקרה טובים יותר על מערך המיחשוב", כך אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO.

דבורסקי דיבר בכנס שערכה היום (ג') NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, באולם East בתל אביב. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. כותרת האירוע הייתה "Master your Business Application".

שחר אפעל, מנכ"ל ונשיא נס ישראל. צילום: קובי קנטורלדברי דבורסקי, "כלי שליטה ובקרה וניטור אפליקטיבי מספקים למנמ"ר יכולת טובה יותר להתחבר להיבטים העסקיים של הארגון. כדי לעמוד בדרישה זו, על המנמ"רים לנהל באופן מושכל את מערך היישומים הארגוני. הדבר כולל מספר רבדים – החל מניהול הזמינות והביצועים ועד לתיעוד השימוש".

הוא ציין כי "בעזרת הפתרונות ומומחי הידע של NessPRO אנחנו מספקים ללקוחות תהליך שיפור מתמיד של היישומים, שכולל מדידה של הביצועים – הן מנקודת המבט של חוויית הלקוח והן מנקודת המבט של הדטה סנטר, ניתוח ועיבוד הנתונים, ומתן המלצות לשיפור".

"NessPRO היא סיירת קומנדו של נס"
שחר אפעל
, מנכ"ל ונשיא נס ישראל, אמר כי "NessPRO היא קבוצה ייחודית בתוך נס. היא סוג של סיירת קומנדו, שעובדת עם אותן שיטות ואותם מאפיינים כבר 30 שנה".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

אפעל ציין כי "כלי שו"ב בכלל וניהול ה-IT בפרט אינם דברים חדשים. החוכמה היא לאסוף את הכלים הטובים בתחומם, לבצע התאמות לשוק הישראלי ואז להביא אותם ללקוחות הארגוניים".

ניקולס לשצ'ינסקי, מהנדס מערכות בחברת ריברבד. צילום: קובי קנטורהוא הוסיף כי "אנחנו יוצרים מצב שבסופו של דבר, העלות תהיה כדאית ללקוחות הארגוניים, בגלל הביצועים הטובים והחזר ההשקעה המהיר".

"צריך לטפל בבעיות אפליקטיביות בתוך דקות"
ניקולס לשצ'ינסקי
, מהנדס מערכות בחברת ריברבד (Riverbed), אמר כי "יש לחברה 24 אלף לקוחות ממגזרי תעשייה שונים ורק דבר אחד משותף להם – האפליקציות".

לדבריו, "עסקים רצים על יישומים והם נדרשים לשרידות, זמינות ותגובתיות מהירה".

הוא הציג מחקרים לפיהם "75% מהארגונים נתקלים בבעיות ביישומים העסקיים שלהם ו-70% מהבעיות נלמדות ממשתמשי הקצה. בנוסף, ב-31% מהבעיות ביישומים לוקח יותר מחודש לטפל ולתקן".

לשצ'ינסקי סיכם באמרו כי "צריך לטפל בבעיות אפליקטיביות בתוך דקות, בשל החשיבות של היישומים להיבטים העסקיים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים