שלומי קוארטלר, דל ישראל: "למרות מצב לא פשוט במשק הישראלי – סיימנו עוד רבעון מוצלח"

"התחזיות לגבי המשק הישראלי לא ורודות, אבל דל הצליחה לתקוע יתד", ציין קוארטלר, מנכ"ל החברה ● הוא ציין כי הנתח של דל בשוק השרתים שני, אבל "בניכוי מכרזי החשב הכללי במשרד האוצר, או אלה המתקבלים בשל כספי הסיוע מארצות הברית, אנחנו מובילים את שוק השרתים המקומי"

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל

"המצב במשק המקומי לא פשוט והתחזיות לא ורודות, אבל למרות זאת ובניגוד לתחזיות, סיימנו עוד רבעון מוצלח. דל (Dell) הצליחה לתקוע יתד", כך אמר שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל.

קוארטלר דיבר בפתח ערב בכירים שערכו דל ישראל ואינטל (Intel) ישראל אמש (א') במלון ריץ' קרלטון בהרצליה. את האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה, והשתתפו בו עשרות מנמ"רים בכירים.

בדבריו הציג קוארטלר נתונים של חברות מחקר הסוקרות את השוק הישראלי, מהם עולה כי בתחום השרתים, בהתייחס לרבעון הראשון של 2014, נתח השוק של דל הוא שני, לאחר HP. אלא, ציין, "אם תורידו מנתוני המכירות את אלה המתקבלים בשל מכרזי החשב הכללי במשרד האוצר, או את אלה המתקבלים בשל כספי הסיוע מארצות הברית, הרי שהנתונים מצביעים על כך ש-דל מובילה את שוק השרתים המקומי".

הוא ציין כי נתונים דומים קיימים גם בתחום הקליינט (לקוח) – תחום בו דל מדורגת בין המקום השני לשלישי, אך בניכוי נתח השוק המתקבל ממכרזי החשב הכללי ומכספי הסיוע האמריקני – דל, לדבריו, מובילה.

כפיר אלפנדרי, מנהל תקשורת ואבטחת מידע ב-דל ישראלהוא סיכם בציינו כי "אנחנו נותנים פתרון מקצה לקצה ללקוח הארגוני. זו העוצמה שלנו היום בשוק, ולכן זכינו בהרבה לקוחות באחרונה, בין השאר ארגונים ממגזרי הביטחון והרפואה".

פרויקט בקריה האקדמית אונו
כפיר אלפנדרי
, אחראי תחום תקשורת ואבטחת מידע בדל ישראל, ציין כי הוא "חצה את הקווים", לאחר שהיה מנמ"ר בקבוצת ניסקו-ארדן משך 12 שנים, ועבר לצד הספק. הוא הציג פרויקט שעשה הסניף הישראלי של דל בקריה האקדמית אונו. המכללה, ציין, מונה 10,000 משתמשים, שנמצאים בחמישה קמפוסים.

"היה צורך להקים מערכת אבטחת מידע כוללת, המספקת מענה לשלל האיומים, תוך שבוע – בגלל סוף הסמסטר. כמובן שנדרש לעשות את זה בתקציב הכי זול שיש", אמר אלפנדרי. לדבריו, מרכיב מפתח בפרויקט היה תכנון. "מדובר היה בפרויקט מסובך ולכן התכנון ארך שלושה חודשים. התכנון היווה 80% מהפרויקט".

הוא ציין כי "לקחנו ערב רב של מוצרי אבטחה שהיו בקריה האקדמית והחלפנו את כל המערכות במוצרים טובים, זולים ומהירים יותר של דל. אספקת הציוד והחיבור שלו לאתר ארכו יום אחד. הטמעת המערכת ארכה שבוע. העלייה לאוויר נמשכה שעה. סיפקנו את כל היבטי אבטחת המידע הנדרשים, לרבות הגנה אפליקטיבית, סינון תוכן, ניטור ומניעת דליפת מידע, ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים