אינטל תגייס כאלף עובדים בארץ

החברה נדרשת לכח האדם בעקבות ההחלטה להרחיב את המפעל של ענקית השבבים בקרית גת

אינטל (Intel) ישראל תגייס עוד כאלף עובדים בארץ, בעקבות ההחלטה להשקיע בהרחבת המפעל של ענקית השבבים בקריית גת כ-20 מיליארד שקלים.

אביעד אבני, סמנכ"ל הכספים של אינטל ישראל וגילי הכהן, מנהל תמריצים ממשלתיים, הגיעו הבוקר למשרדי מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה, במטרה להגיש באופן רשמי את הבקשה למענק מרכז ההשקעות שבמשרד הכלכלה.

נחום איצקוביץ', מנכ"ל מרכז ההשקעות, ואנשי מרכז ההשקעות, קיבלו את פניהם והחלו בבחינת התהליכים לקידום הנושא. איצקוביץ' אמר לנציגי אינטל ישראל כי מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה יפעל לזירוז התהליכים המקצועיים והביורוקרטיים, במטרה להחיש את תהליכי הפיתוח וקידום התעסוקה באזור הנגב ודרום הארץ.

בתמורה להשקעה בהיקף של כ-6 מיליארד דולר, אינטל צפויה לקבל מהמדינה מענק בסך מיליארד וחצי שקל, עם הפחתת מס חברות. על מנת לאשר את ההטבות, מרכז ההשקעות יעמיד לאינטל כמה תנאים, ובהם, כאמור, גיוס של כאלף עובדים לחברה בישראל.

במהלך 40 השנים האחרונות היקף היצוא של אינטל הסתכם ב-35 מיליארד דולר, מרביתו הגיע ממפעלי הייצור של אינטל בקריית גת וירושלים. אינטל נחשבת למעסיק הפרטי הגדול ביותר בישראל עם 9,855 עובדים, והיקף ההוצאה שלה בשנה במשק הישראלי עומד על כמיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים