קארל היינץ שטרייביך מציג ב-CeBIT את חזון הארגון הדיגיטלי – חלק ד'

הביתן של Software AG בתערוכת CeBIT בהנובר, מוקם גם השנה באולם 4 של חברות ה-IT הגדולות בגרמניה, בין ביתני הענק של סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft) ודויטשה טלקום (Deutsche Telekom).

את החברה, לה מלאו 45 שנה, מנהל קארל היינץ שטרייביך זו השנה ה-11. שטרייביך מוביל את Software AG לשיאים חדשים, כמו מחזור שנתי מעל למיליארד יורו, והוא אף הצליח השנה למצבה כחלוצת הדרך לארגון הדיגיטלי.

שטרייביך, שמשמש גם כמנכ"ל ויו"ר חבר הדירקטוריון, היה שותף לחיבורו של ספר ושמו, איך לא, The Digital Enterprise המציג 22 ארגונים, מנכ"לים ומנמ"רים שהצליחו להעביר את ארגוניהם להיות לעולם הדיגיטלי כדי להצליח להתחרות היטב, כל אחד במגזר שלו.

מה הגדרתו של הארגון הדיגיטלי על פי KHS (ראשי התיבות של שמו של שטרייביך)? אלו אותם ארגונים שהצליחו לעבור ממורשת המיחשוב הארגוני בת 50 השנה שהתנהלה סביב "ניהול הרשומות" (Systems of records) שאופיין בעיקר על ידי מערכות ERP למיניהן, למערכות של ניהול המגעים עם הלקוחות (Systems of engagement) כפי שמתחייב בעידן המובייל-סושיאל.

המתקדמים באותם הארגונים הדיגיטליים עושים זאת כאשר הם מתמקדים ב"מערכות ניהול היתרון התחרותי" (Systems of competitive advantage). המודל הטוב ביותר לארגונים להיות דיגיטליים הוא לדמות את המערכות העסקיות למערכות ה-IT שלהן, בהן הכול דיגיטלי, נמדד, מנוהל, נשלט ומהיר וזריז.

זה בדיוק מגרש המשחקים הטבעי של Software AG, שהשיקה בכנס את פלטפורמת IBO שלה המאמצת לחיקה את הביקוש הגובר בעולם העסקי לאנליטיקס בזמן אמת. החברה מתבססת על ההתקדמות האדירה בחומרת המחשבים עצמם ובטכנולוגיות In-Memory המאפשרות ניתוחי נתונים בזמן אמת יחד עם נתוני מגמה היסטוריים, לראשונה בתעשייה. הנתונים ההיסטוריים יאפשרו חיזוי מניעת תקלות, כמו בתחזוקת ציוד, או מניעת פעילות פלילית בהתנהגות פיננסית של לקוחות. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

פוטואופ בהרחבה רחבה בביתן של Software AG. מימין: מייק סלייטר, חבר מועצת המנהלים המורחבת של Software AG; ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון; קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל; קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל SAG; נלי קרוס, סגנית נשיא האיחוד האירופי; נלי וייל, השרה של סקסוניה התחתית; יואנה ונקה, שרת המחקר ופיתוח הגרמניה; תומס דה מייזרה, שר הפנים של גרמניה; אלכסנדר דוברינדט, שר התחבורה והתשתית הדיגיטלית של גרמניה

 הארגון הדיגיטלי עומד על ארבע רגליים: ניראות (Visibility), שינוי (Transformation), זריזות והסתגלות לשינויים (Agility) והתאמה (Alignment). ניראות למשל, יכולה להביא לחסכון כספי גדול על ידי שימוש נבון ובזמן אמת של IBO על Big Data

שינוי (Transformation)  מגיע על ידי ניהול  נבון של תהליכי ונכסי IT

הרגל השלישית בארגון היא זריזות והסתגלות לשינויים (Agility): פיתוח יישומים מהיר המגיב לשינויים

התאמה (Alignment) היא הרגל הרביעית בארגון הדיגיטלי, והיא אומרת שצריך לנהל ולנתח את התהליכים בארגון תוך כדי שיתוף פעולה של כל הגורמים שבו

לחלק א' – לחצו כאן

לחלק ב' – לחצו כאן

לחלק ג' – לחצו כאן

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים