הרצל עוזר פורש מתפקיד מנכ"ל HOT ויכהן כיו"ר; המנכ"ל החדש: אילן צחי

עוזר כיהן כמנכ"ל HOT בחמש השנים האחרונות ● לבקשת פטריק דרהי, בנוסף לתפקידו כיו"ר, הוא יעסוק בפיתוח העסקי של Altice ● צחי, עד כה מנכ"ל HOT mobile, ייכנס לתפקידו החדש ב-1 במרץ

שיאן השכר ב-2014. הרצל עוזר, יו"ר HOT

חמש שנים אחרי שמונה למנכ"ל HOT הודיע הרצל עוזר כי הוא עוזב את התפקיד ויכהן כיו"ר הדירקטוריון בלבד – תפקיד אותו מילא בשנה האחרונה. הוא יוסיף לשמש גם כיו"ר החברות הבנות של הקבוצה ויעסוק בפיתוח העסקי של Altice.

במקומו של עוזר יכהן כמנכ"ל הקבוצה אילן צחי, עד כה מנכ"ל HOT mobile. הוא ייכנס לתפקיד ב-1 במרץ. פטריס ג'יאמי יכהן כסגן יו"ר.

פטריק דרהי, הבעלים של HOT, מסר היום (ג') כי "עוזר לקח משימה מורכבת של ניהול החברה בשוק מאתגר והוביל אותה בהצלחה רבה. לאחר חמש שנות כהונה אינטנסיביות בתפקיד המנכ"ל ביקש עוזר להתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה".

אילן צחי, המנכ"ל הנכנס של HOT"בנוסף לזאת, ביקשתי ממנו לעסוק גם בפיתוח העסקי של Altice, ואני מאמין שגם בפעילות חשובה זו הוא יתרום", ציין דרהי.

לדברי עוזר, "הייתה זו זכות גדולה לנהל את HOT בשנים המעצבות של החברה, שבהן הפכה לקבוצה. HOT עברה בחמש השנים האחרונות שינוי מקצה לקצה והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל, ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי".

"מעט מנכ"לים זכו לחרוש ולנטוע, וגם לקצור את הפירות, כפי שנפל בחלקי", הוסיף.

עוזר ציין כי "אני מפנה היום את תפקיד המנכ"ל כשהחברה ערוכה לכל תחרות עתידית ומפקיד אותה בידיו האמונות של אילן צחי. הוא הוכיח את יכולותיו בתפקידים קודמים בקבוצה – קודם כסמנכ"ל השירות והמכירות, ולאחר מכן כמנכ"ל HOT mobile".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים