טלדור תקשורת גלאסהאוס שדרגה מערכות תקשורת בדטה סנטר של מיטב-דש; ההיקף: מיליון שקלים

המערך שהוקם מבוסס על מערכות Access ומתגי נקסוס של סיסקו, שמספקים תמיכה ברוחבי פס גבוהים ובאמינות גבוהה ● הפרויקט כלל בנוסף הטמעה של מוצר איזון העומסים מבית F5

טלדור תקשורת גלאסהאוס מבצעת בימים אלה פרויקט שדרוג מערכות התקשורת בדטה סנטר של בית ההשקעות מיטב-דש. הפרויקט החל ברבעון השלישי של 2013 וצפוי להסתיים בקרוב, במהלך הרבעון הנוכחי. היקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים.

הקמת רשת התקשורת נעשית על רקע המיזוג בין שני בתי ההשקעות, מיטב ודש, והמעבר למשכנם החדש. המערך אותו מקימים אנשי טלדור ואנשי התקשורת של בית ההשקעות המאוחד מבוסס על מערכות Access ומתגי נקסוס (Nexus) של סיסקו (Cisco). רכיבי התקשורת הללו מספקים תמיכה ברוחבי פס גבוהים ובאמינות גבוהה. מערכות הגישה למשתמשים תוכננו לתמיכה במערך של קול (VoIP) ונתונים. מערך התקשורת של סיסקו החליף את המערך הקיים, מבית אווייה (Avaya). עוד הוטמע בדטה סנטר, במסגרת פרויקט התקשורת, מוצר איזון העומסים (Load Balancing) של F5. מערכות התקשורת החדשות ישרתו מאות מעובדי בית ההשקעות.

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע במיטב-דש, ציין כי "רשת תקשורת מתקדמת היא נדבך חשוב בעולם הפיננסי, בו תעבורת המידע קריטית לפעילותו".

לדברי רוני טאו, סמנכ"ל טכנולוגיות בטלדור תקשורת גלאסהאוס, "במציאות התחרותית של היום, מערך התקשורת מספק תמיכה ברוחבי פס גבוהים ובשיהוי נמוך, ומאפשר למיטב-דש להיות יעיל ותחרותי יותר בשוק הפיננסי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים