אנקור ו-!We מקבוצת חילן מתמזגות

בראש החברה המאוחדת יעמוד שריג צור, מנכ"ל אנקור, שתגייס עובדים נוספים ● "מטרת המהלך - ליצור שחקן משמעותי בתחומי הפעילות שלנו - בעולמות התשתיות, הווירטואליזציה, האחסון, אבטחת המידע ומיחשוב הענן", אמר צור

חברות ה-IT אנקור ו-!We, שתיהן מקבוצת חילן, מתמזגות – ונערכות לגיוס עובדים. המיזוג יבוצע במהלך הרבעון הראשון של 2014. שריג צור, כיום מנכ"ל אנקור, יעמוד בראש החברה המאוחדת.

טל וייסר ואושרי שרון, ששימשו בשלוש השנים האחרונות כמנכ"לים משותפים ב-!We, יעזבו אותה, אך יישארו בקבוצת חילן, בתפקידים ניהוליים אחרים שהוצעו להם. החברה המאוחדת תמנה יותר מ-100 עובדים.

צור אמר לאנשים ומחשבים כי "2013 הייתה לנו שנה טובה. חווינו גידול בתחומי הליבה שלנו: אחסון מבוסס נט-אפ (NetApp), הגנה על מידע מבוססת קומוולט (CommVault) ו-וירטואליזציה של VMware. אני מעריך שהגידול בפעילות בתחומים אלה יימשך השנה, אף שהיא תהיה מאתגרת ותתאפיין בהורדות מחירים". לדבריו, "המיזוג לא יביא לפיטורי עובדים אלא להפך – בכוונתי לגייס עובדים נוספים על סמך ההערכות שמדברות על צמיחה בפעילות".

לדבריו, "המיזוג יוצר הזדמנות מצוינת – גם ללקוחות, גם לספקים וגם לעובדים. מטרתו ליצור שחקן משמעותי בתחומי הפעילות שלנו, שחקן חזק בעולמות התשתיות, הווירטואליזציה, האחסון, אבטחת המידע ומיחשוב הענן. יחד יש לנו 1,300 לקוחות ארגוניים, ובתוכם ארגוני אנטרפרייז רבים, חברות היי-טק, חברות ביטוח וארגונים מהמגזר הביטחוני".

צור סירב להתייחס למתחרים באופן ספציפי אולם אמר כי "יש הרבה חברות אינטגרציה טובות. אני לא מסתכל על מתחרים, אלא רק כיצד אנחנו יכולים להיות טובים יותר".

בהתייחסו למגמות הטכנולוגיות שצפויות ב-2014 הוא העריך כי "תימשך המגמה של אימוץ רחב יותר של פתרון תשתיות ארגוני כולל בענן. יש לנו את האתר הציבורי הגדול בישראל, We! Cloud, ואנחנו הופכים לשחקן משמעותי בתחום. לקוחות קטנים עוברים בצורה מסיבית לענן. תחום ה-Big Data הוא חדשני וצפוי להוות בסיס להרבה פרויקטים, לצד פעילות סייבר ואבטחת מידע".

לסיכום הוא אמר: "לשמחתנו, אנחנו מצליחים לצמוח למרות תנאי שוק מאתגרים. בכל מקרה נמשיך במשימתנו לתת ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו הרבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים