נסיך נולד: הרשתות החברתיות גועשות עם לידת בנם של ויליאם וקייט

הלידה המלכותית אמש (ב') היא הפעם הראשונה בה פורסמה ההודעה הרשמית על הגעתו לעולם של הנסיך החדש בטוויטר ● הרשתות החברתיות מלאו בשמחה ובאיחולים לרגל הלידה - מאחרון האזרחים ועד לפוליטיקאים בריטים, מנהיגים עולמיים וסלבריטיז ● עמוד המעריצים הרשמי של הנסיך ויליאם חגג: "זה תינוק זכר! המלך החדש נולד!"

הנסיך הקטן שהגיח לאוויר העולם אמש (ב') לדוכס ולדוכסית מקיימברידג', ויליאם וקייט, הוא הראשון ש-"נולד" ברשתות החברתיות. ההודעה הרשמית על לידתו פורסמה בחשבון הטוויטר (Twitter) הרשמי של בית המלוכה ועמוד המעריצים הרשמי של הנסיך ויליאם בפייסבוק (Facebook) חגג עם הלידה.

ב-"ציוץ הרשמי" בחשבונה של המשפחה המלכותית נכתב, כי "המלכה והנסיך פיליפ מאושרים מהחדשות על לידת בנם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג'". הפוסט שהודיע על הלידה בעמוד המעריצים של הנסיך ויליאם כלל שש מילים בלבד: "זה תינוק זכר! המלך החדש נולד!" ההודעה הזו זכתה, נכון לשעות הבוקר, ליותר מ-1,500 שיתופים ומ-13 אלף תגובות. ככלל, העמוד מפרסם עדכונים תכופים על האירועים אחרי לידתו של הבן החדש למשפחת המלוכה, כמו גם תגובות של בני המשפחה ומקורבים לה. כך, פרסם העמוד את תגובתו של הנסיך צ'ארלס, סבו של הרך הנולד, שאמר שזהו "רגע מיוחד לוויליאם וקייט" (מה איתו?) ואת תגובתו של הרופא המלכותי: "תינוק נהדר, תינוק יפה!"

הלידה זכתה להתייחסויות ברשת החברתית גם מצד פוליטיקאים בריטיים בכירים. ראש ממשלת הממלכה, דיוויד קמרון, צייץ: "אני מאושר יחד עם ויליאם וקייט בלידת בנם. כל המדינה תחגוג. הם יהיו הורים נהדרים". מנהיג הלייבור, אד מיליבנד, איחל לנסיך הנולד ולהוריו "שמחה ובריאות טובה". סגן ראש הממשלה, ניק קלג, טען בחשבון שלו ש-"אלה חדשות טובות שגורמות לכל האומה לחייך".

ההורים המאושרים ובנם זכו לברכות מקוונות גם ממנהיגים בעולם. נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, פרסם ברשתות החברתיות: "מישל ואני כל כך שמחים לברך את הדוכס והדוכסית מקיימברידג' לרגל הולדת בנם הראשון. אנחנו מאחלים להם את כל האושר והברכה שההורות מביאה עמה. הילד הגיע לעולם בתקופה של הבטחה והזדמנות לשני העמים שלנו. לאור היחסים המיוחדים בינינו, אמריקה שמחה להשתתף בשמחתה של בריטניה". ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בשמי ובשם רעייתי שרה אני מאחל מזל טוב לנסיך ויליאם ולדוכסית מקיימברידג' להולדת בנם הבכור. מכל אזרחי ישראל, ברכות למלכת בריטניה, לנסיך צ'ארלס ולכל תושבי הממלכה. מזל טוב".

גם הסלבריטיז – בעיקר מבריטניה ומארצות הברית – הצטרפו למברכים בטוויטר. השחקנית ג'ואן ריברס צייצה: "איחולים לקייט ו-ויליאם להולדת בנם. אני מקווה ששמו לא יכלול את המילים איווי או אפל" והשחקנית מליסה ג'ואן הארט כתבה: "איחולים למשפחת המלוכה להולדת הנסיך החדש! ברוך הבא לעולם, איש קטן!"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים