איירווטש רכשה את פלטפורמת השירותים הניידים MSP של מוטורולה סולושנס

הפלטפורמה שנרכשה, MSP, פועלת בעולם אבטחת המידע במובייל ובניהול מכשירים ניידים ומיוצגת בישראל על ידי מוביסק ● הרכישה מתבצעת על רקע הצורך של ארגוני אנטרפרייז לתמוך בסביבה מורכבת והולכת של מכשירים סלולריים ומערכות הפעלה ● פרטי העסקה לא נמסרו לפרסום

איירווטש (Airwatch) רכשה את מוטורולה סולושנס MSP – פלטפורמת השירותים הניידים של החברה – בעסקה שפרטיה לא נמסרו לפרסום. הפלטפורמה, המיוצגת בישראל על ידי מוביסק, פועלת בעולם אבטחת המידע במובייל ובניהול מכשירים ניידים (MDM).

הרכישה מתבצעת על רקע הצורך של ארגוני אנטרפרייז לתמוך בסביבה מורכבת והולכת של מכשירים סלולריים ומערכות הפעלה. החברה הרוכשת הודיעה, כי העסקה מוכיחה שוב את המחויבות שלה לספק את פתרונות הניהול המתאימים ביותר ללקוחות המפעילים את מגוון המכשירים הסלולריים של מוטורולה (Motorola).

MSP מאפשרת ללקוחותיה לנהל ולנטר את מערך המכשירים הניידים של הארגון מתוצרתה ממקום אחד. קו המוצרים של החברה יאפשר לרוכשת לשלב את הפונקציונליות של MSP עם מגוון הפלטפורמות שלה.

דיוויד דבירה, סמנכ"ל התפעול של איירווטש, אמר ש-"ברור לנו שמוטורולה סולושנס MSP היא שותף מתאים ביותר לפעילות משותפת בזירת המובייל".

לדברי קווין קית, מנהל הפיתוח העסקי של איירווטש, "העסקה נותנת לנו גישה ל-1,500 הלקוחות הארגוניים הקריטיים ביותר של מוטורולה, שהשתמשו במערכת הניהול של הניידים שלהם". הוא סירב לומר מה יעלה בגורלם של עובדי החברה הנרכשת.

מוטורולה סולושנס ומוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) הוקמו בשל הפיצול שנכפה על מוטורולה העולמית. מוטורולה מוביליטי נרכשה על ידי גוגל (Google) ב-2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים