העמותה לניהול פרויקטים העניקה את תואר פרויקט השנה לקליטת הגז הטבעי

התואר הוענק בכנס ה-17 של העמותה לג'יי אפשטיין, נציג חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל ● בנימוקי השופטים נכתב, כי מדובר בפרויקט מורכב בו נעשה שימוש במתודולוגיות ניהול פרויקטים מתקדמות שמאפשר כיסוי לכמחצית מצריכת הגז של ישראל ● למקומות השני והשלישי הגיעו, בהתאמה, פרויקט להחלפת רשת ארגונית בפניקס ופיתוח מתודולוגיה לניהול פרויקטים הנדסיים בתחום הבינוי והתשתית בעיריית תל אביב-יפו

מצוף הגז לקליטת גז טבעי ממגזזות – מכליות להובלת גז נוזלי – זכה בתואר פרויקט השנה של העמותה לניהול פרויקטים. את התואר קיבל ג'יי אפשטיין, נציג חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל, שמפעילה את הפרויקט, במהלך הכנס ה-17 של העמותה, שנערך אתמול (ב') באולם האירועים של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

אפשטיין קיבל את התואר מידיהם של מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, נשיא העמותה, יוסי הנדלר, ויושב ראש ועדת הפרס, חיים סובול, בטקס שהתקיים בנוכחות יותר מ-800 איש. יחד עם סובול היו חברים בוועדה ד"ר ורד הולצמן ומשה יונה.

בנימוקי השופטים נכתב, כי הפרויקט מאפשר כיסוי לכמחצית מצריכת הגז של ישראל. הם ציינו ש-"מדובר בפרויקט מורכב בו נעשה שימוש במתודולוגיות ניהול פרויקטים מתקדמות, תוך שאפשטיין מגלה יכולת אישית גבוהה בהנעת צוות רב תחומי גדול להשגת כל יעדי הפרויקט".

העמותה חילקה בנוסף פרסים למקומות השני והשלישי. ארז קוטנר מהפניקס חברה לביטוח קיבל את הפרס למקום השני עבור פרויקט החלפת רשת התקשורת הארגונית שבוצע בחברה. על פי חברי ועדת הפרס, הפרויקט שיפר את התקשורת הבין ארגונית מבחינה טכנולוגית והגדיל את יכולת השרידות שלה. הם ציינו שקוטנר "ניהל פרויקט מורכב ורגיש טכנולוגית, תוך עמידה ביעדים ושימוש במתודולוגיות מתקדמות לניהול פרויקטים".

הפרויקט שהגיע למקום השלישי הוא פיתוח מתודולוגיה לניהול פרויקטים הנדסיים בתחום הבינוי והתשתית בעיריית תל אביב-יפו, שבנויה על מתודולוגיית PMI. קיבל את הפרס משה שחר מחטיבת התכנון של העירייה. השופטים כתבו, כי "שחר התמודד בהצלחה עם האתגר המיוחד של הפרויקט, שהביא לשיפור בניהול הפרויקטים בעיריית תל אביב-יפו, תוך שביעות רצון מלאה של ההנהלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים