מיקרוסופט השיקה את שירות הדואר אאוטלוק.קום ופתחה אותו לכלל הציבור

השירות החדש, שיחליף באופן מוחלט את הוטמייל הוותיק, מציע ממשק משתמש חדש, המבוסס על עיצוב האריחים של חלונות 8 ● בימים הקרובים תשלח החברה הודעות לכל משתמשי הוטמייל ותסייע להם לעבור באופן מלא לשירות החדש, כולל כל התכתובות ורשימות אנשי הקשר השמורים שלהם

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה היום (ג') באופן רשמי את שירות הדואר המקוון החדש שלה, אאוטלוק.קום (Outlook.com), ופתחה אותו לכלל הציבור. כצעד ראשון, הסירה הענקית מרדמונד את המילה "Preview", כדי לסמל את סיום שלב ההרצה והפתיחה הרשמית של השירות. במקביל, הודיעה מיקרוסופט על השקת קמפיין פרסום חדש, שיציג את היכולות שמציע השירות – ובראשן מהירות עבודה וקלות שימוש, לצד ממשק רענן המבוסס על עיצוב האריחים של חלונות 8 (Windows 8).

אאוטלוק.קום יחליף באופן מוחלט את שירות הוטמייל (Hotmail) הוותיק של מיקרוסופט, ולפי דבאמרש מטה – מנהל בכיר בקבוצת אאוטלוק.קום, בימים הקרובים תשלח החברה הודעות לכל משתמשי הוטמייל ותסייע להם לעבור באופן מלא לשירות החדש, כולל כל התכתובות ורשימות אנשי הקשר השמורים שלהם. ההמרה לשירות החדש עתידה להסתיים עד הקיץ הקרוב.

מעבר לתיבת דואר, מציע ממשק המשתמש של אאוטלוק.קום גם גישה לכרטסת הכתובות ולשירות האחסון המקוון החינמי של החברה, SkyDrive – שכבר פועלים כולם תחת העיצוב החדש. יישום לוח השנה המקוון של מיקרוסופט עוד לא עבר לעיצוב החדש, ומציג את העיצוב הישן של הוטמייל, אולם עתיד לעבור בקרוב. בהמשך השנה אמורה מיקרוסופט גם לרענן את היישומים שמאפשרים לגשת לתיבת הדואר החדשה של המשתמשים דרך טלפונים חכמים, עבור אלו שיעדיפו להשתמש ביישומים ולא בדפדפן.

ממיקרוסופט נמסר, כי במהלך תקופת הסקירה המוקדמת של אאוטלוק.קום, שארכה כחצי שנה, נרשמו לשירות כ-60 מיליון משתמשים. שליש מתוכם, טוענים במיקרוסופט, הגיעו מג'י-מייל (Gmail) – שירות הדואר החינמי של המתחרה הגדולה, גוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים