ג'ון מק'אפי גורש מגואטמלה – ושב לארצות הברית

מק'אפי, שחשוד ברצח שכנו במדינת בליז, נחת אמש (ד') במיאמי, ומאז הוא שוהה בבית מלון בעיר ● הוא אמר לכתבים מעט לפני הנחיתה, כי "אני שמח להיות בבית; הייתי בג'ונגלים, נהרות ואוקיינוסים, ואני חושב שאני צריך לנוח קצת" ● מק'אפי גורש מגואטמלה לארצות הברית לאחר שעורכי דינו הביאו לכך שלא יוסגר משם לבליז

ג'ון מק'אפי, המייסד של ענקית אבטחת המידע שחשוד ברצח שכנו, גורש אתמול (ד') מגואטמלה לארצות הברית, לאחר שהיה עצור במשך כשבוע במלון מפואר בגואטמלה סיטי.

דובר מטעם נמל התעופה של מיאמי אמר, כי מק'אפי, שהגיע לעיר בטיסה מסחרית, נחת בסביבות 7 בערב (שעון מקומי). מעט לפני נחיתתו אמר מק'אפי, כי "אני שמח להיות בבית. הייתי בג'ונגלים, נהרות ואוקיינוסים, ואני חושב שאני צריך לנוח קצת. והייתי במעצר שבעה ימים".

זמן קצר לאחר הנחיתה הוא פרסם הודעה באתר של מק'אפי (McAfee) בה כתב, כי הוא שוהה במלון בשכונת החוף הדרומי של מיאמי. הוא טען בה שאין לו טלפון או כסף. כשכתב הניו-יורק טיימס (New York Times) השיג אותו טלפונית במלון, אמר לו מק'אפי שהוא לא יכול לדבר מפני שהוא מחכה לשיחה מבת זוגו.

נוסעים אחרים שהיו בטיסה מסרו, כי הוא ירד מהמטוס לפני כולם. אחת מהן, מריה קלארידג', צלמת בת 36, אמרה, כי הוא "לא נראה לחוץ".

מק'אפי בן ה-67 נחשד, כי רצח את גרגורי פול, שהיה שכנו בבליז, ועל כן היה גם מבוקש על ידי השלטונות של מדינה זו. הוא גורש לארצות הברית לאחר שעורכי הדין שלו הביאו לכך שלא יוסגר מגואטמלה בחזרה לבליז. מק'אפי הכחיש כל קשר לפרשה והרשויות בבליז מסרו, כי הוא לא חשוד מרכזי בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים