תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

רד-האט משיקה את Ansible Tower 3 עם יכולות משופרות עבור הגברת אוטומציית IT ברחבי הארגון

ממשק יעיל, הודעות חכמות יותר והרשאות פשוטות יותר, עוזרות לצוותי DevOps להגביר את עוצמת האוטומציה ולמנוע משימות חוזרות על עצמן

04/09/2016 10:22
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על זמינות כללית של Ansible Tower 3, הגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת האוטומציה שלה ברמה ארגונית וללא התקנה בתחנות קצה (agentless).

Ansible Tower 3 נותנת לצוותים את העוצמה להגביר אוטומציה ברחבי הארגון, כולל ממשק יעיל יותר, הודעות חזקות יותר, ומערכת הרשאות ברורה. Ansible Tower מאפשרת למשתמשים להביא את פתרונות האוטומציה שלהם לכל חברי הצוות, כדי שיוכלו לבנות, לשתף ולהרחיב אוטומציה באופן חוצה-תפקידים ובעקביות, כשהם בונים יכולות DevOps שלהם.

Ansible Tower, שנבנה מעל פרויקט האוטומציה הפופולרי בקוד פתוח Ansible, מסייע לצוותים לנהל פריסות יישומים מורכבות מרובות-שכבות, על ידי הוספת שליטה, ידע, והאצלת סמכויות לסביבות מבוססות – Ansible.

Ansible Tower 3 מצוידת בתכונות ואינטגרציות חדשות עבור מנהלי IT, הכוללות:
● ממשק יעיל מסייע לצוותים לנהל טוב יותר פריסות מורכבות ולהאיץ פרודוקטיביות.
● תמיכת הודעות משולבת מאפשרת עתה לשלוח הודעות לנמענים ספציפיים או לצוותים שלמים דרך מגוון רחב של ערוצים, כולל: אימייל; IRC ;HipChat ;Slack ועוד, המאפשרים ChatOps עבור הארגון.
● הרשאות פשוטות ועם זאת רבות-עוצמה עבור בקרות גישה מבוססות תפקידים, מאפשרות האצלת סמכויות קלה יותר ברחבי משתמשים וצוותים שונים.
● תמיכת ניהול רשת חדשה ב- Ansible Tower, בנויה על יכולות הקישוריות של Ansible על ידי הוספת סוג הרשאה חדש לניהול התקני רשת.
● אינטגרציה עמוקה יותר עם היצע רד-האט – כולל Red Hat CloudForms לניהול ענן היברידי ו-Red Hat Satellite.

טים קרמר, ראש הנדסת Ansible ברד-האט, אמר כי "שמנו לב עד כמה צוותים משתמשים ב-Tower כדי להרחיב אוטומציית Ansible להיבטים שונים רבים של הארגונים שלהם. Ansible Tower 3 משפרת את חוויית המשתמש על ידי עשייתה לאינטואיטיבית יותר כדי להקים ולהריץ משימות אוטומציה במהירות. בנוסף, משתמשים יכולים להפיץ הרשאות ביתר קלות לחברי צוות, תוך הפניית תשומת לב המערכות והאנשים הנכונים לתוצאות בזמן אמת".

מרי ג'ונסטון טרנר, סגנית נשיא למחקר ב-IDC

מרי ג'ונסטון טרנר, סגנית נשיא למחקר ב-IDC

מרי ג'ונסטון טרנר, סגנית נשיא למחקר ב-IDC, אמרה כי "צוותי DevOps רבים תלויים באוטומציה מבוססת קוד פתוח, כמו זו המסופקת על ידי Ansible ו-Ansible Tower, כדי לייעל פעילויות, להפחית שגיאות תצורה, ולהאיץ זמן יציאה לשוק. Ansible Tower 3 מוסיפה אינטגרציות רשת וענן חשובות, כמו גם הודעות משופרות ובקרות שימושיות, שיעזרו לצוותים אלה לשפר עוד יותר פרודוקטיביות מקצה לקצה ברחבי שרשראות כלים – מהדסקטופ עד פריסה".

אירועים קרובים