Cydersoft עושה כסף מ-וידיאו

היכולת של אנשים פרטיים להרוויח מיצירת סרטונים ברשת הייתה עד היום קשה להשגה ● הגיע הזמן להכיר את החברה שמשנה זאת

סמיון רוטשטיין, מנכ"ל ומייסד Cydersoft. צילום: פול ג'יקובסון

ישנן חברות רבות וגדולות אשר מצליחות להרוויח מתנועה ברשת של סרטוני וידיאו שונים.

היכולת של אנשים פרטיים להרוויח מכך הייתה עד היום קשה להשגה. דרך ערוץ ביוטיוב (YouTube) ניתן ליצור הכנסה רק כאשר יש מיליוני צפיות וכיום, רוב הסרטונים הרווחיים נעשים על ידי גופים מקצועיים ולאו דווקא על ידי תוכן עצמאי.

תהליך המוניטיזציה מתנועה של תוכן וידיאו, כלומר – יצירת הכנסות מכמות של טראפיק לתוכן אתר או אפליקציה מסוימת, גורף הכנסות רק לחברות הגדולות וגורר ביקורת, למשל על פייסבוק (Facebook) שלא חולקת את ההכנסות שהיא מצליחה לייצר כאשר יש אנשים וגופים עסקיים שמשקיעים מאמץ רב בייצור תוכן ולא מרוויחים ממנו.

Cydersoft, בראשות המנכ"ל והמייסד, סמיון רוטשטיין, מפתחת פלטפורמת פרסום ל-וידיאו על גבי המובייל, החברה זוכה להצלחה מהירה ומייצרת דרישות של כ-100 מיליון סרטים ביום. מספר העובדים שלה עומד על יותר מ-20, יש לה ארבעה סניפים בעולם והיא מצליחה לייצר גידול משמעותי בפעילות שלה.

באחרונה פיתחה Cydersoft את אפליקציית Alfa Share. האפליקציה החדשה מאפשרת לכל משתמש "רגיל" ליהנות מהיכולת לייצר הכנסות פשוט על ידי שיתוף של סרטוני וידיאו ברשתות החברתיות בהן הוא חבר. החברה מציעה את האפשרות ב-100 רשתות חברתיות, ובאתרי תוכן דוגמת בלוגים ופורומים.

בשיחה עם רוטשטיין הוא מסביר על קלות השימוש בה, "כל מה שצריך כדי להתחיל ולהרוויח כספים הוא שמשתמשים יכניסו URL  של הווידיאו באתר או באפליקציה ומשם הם יקבלו לינק שאותו הם יכולים להכניס בכל מקום. חידוש מעניין שיצרנו הוא היכולת להפיץ מעבר לתכני וידאו הנמצאים באתרים כמו יוטיוב ו-Vimeo, ולאפשר למשתמשים לפרסם תכנים שמאוחסנים בשירותי אחסון בענן, דוגמת דרופבוקס (DropBox)".

Alfa Share. צילום: יח"צ

Alfa Share. צילום: יח"צ

כל מי שילחץ על הלינק יראה קודם כל פרסומת קצרה שתותאם למשתמש ומיד לאחריה את התוכן המבוקש, כשהתשלום יתבצע במודל CPM, עלות לאלף צפיות. מהחברה נמסר לנו כי התשלום יתבצע כבר מהצפייה הראשונה, כשהסכום לכל אלף צפיות משתנה ותלוי במספר גורמים, אך נע סביב שני דולר.

רוטשטיין מרחיב ואומר כי "בנינו למשתמשים שלנו לוח בקרה שכולל דו"חות ומעקב אחר רווחים. הפצה ישירה דרך ערוצי מדיה חברתיים שונים היא העתיד של הפצת תכנים. זה קיים היום אבל מי שעושה את זה לא מצליח לייצר מכך הכנסות. הרווח הולך לגופים הגדולים למרות שרוב התוכן נוצר על ידי אנשים פרטיים – היכולת שלנו לאפשר להם לייצר רווחים תעודד את איכות התוכן ואת המעורבות שלהם".

החברה עומדת בפני גיוס משמעותי, לאחר שהצליחה לייצר פעילות רווחית תוך זמן קצר. האפליקציה זמינה הן באנדרואיד (Android) והן ב-iOS.

נקודת מבט

מה שעושה את Cydersoft  והמוצר החדש שלה, Alfa Share, לשונה לעומת מערכות אחרות שמאפשרות יצירת רווחים מתוכן וטראפיק, הוא העובדה שהיא הפלטפורמה היחידה המאפשרת לכל מי שישתף, להרוויח משיתופי התוכן שלו במדיות החברתיות תוכן שהיה משתף ככל הנראה גם ללא התמריץ.

סטארט-אפים בתחום ה-Ad Tech פורחים בישראל ומהווים מקור משמעותי של גופים כלכליים משמעותיים מחו"ל לבוא לישראל ולשתף פעולה. בתחום הזה הוכחת היכולת נעשית בצורה מהירה, וכיוון שמעורבים בתהליך סכומי כסף גדולים, ניתן עם הכלים הנכונים להגיע רחוק.

Cydersoft נבנתה נכון ומנוהלת על ידי רוטשטיין שעבד שנים במרקורי לפני רכישתה על ידי HP ולאחריה, ונהנה ליישם שיטות ניהול של חברה גדולה בסטארט-אפ צעיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים