תוכן שיווקי

ZIPCOM – סיירת הקומנדו של אינטגרציית ה-IT

באחרונה רכשה ZIPCOM את IT Logic ● לדברי אסף שדה, מנכ''ל ZIPCOM, "שילוב היכולות של שתי החברות מעניק ללקוחות הארגוניים מענה איכותי ומגוון, מקצה לקצה - מהמחשב ועד פרויקט האינטגרציה; אנחנו נותנים למנמ''ר שקט נפשי, לצד TCO נמוך יותר"

28/01/2018 12:52
אסף שדה, המנכ''ל, הבעלים והמייסד של ZIPCOM. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"היכולת שלנו להיות בקשר רצוף והדוק עם הלקוחות הארגוניים, בשל פעילותנו בעולם המחשוב האישי, מקרינה ומשפיעה לטובה על יכולתנו לערוך פרויקטי אינטגרציה בעולמות ה-IT השונים: סיסטם, אבטחת מידע ואחסון", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים אסף שדה, המנכ"ל, הבעלים והמייסד של ZIPCOM.

החברה הוקמה על ידי שדה ב-1999, מונה עשרות מקצוענים ופועלת כיום בשני שדות: מחשוב אישי ועריכת פרויקטי אינטגרציית IT. חברת ZIPCOM החלה את פעילותה בעולם המחשוב האישי, עם אספקת מחשבים ניידים ונייחים לארגונים במגוון מגזרים. "אנחנו נמצאים בשלישייה המובילה בארץ בין ספקי המחשוב האישי, נייח ונייד – בעולם החינוך", אומר שדה. "בחלוף השנים, הטמענו עשרות אלפי מחשבים בארגונים, רבים מהם ברשתות החינוך הגדולות במדינה – וברוב האוניברסיטאות והאקדמיות". לקוחות ארגוניים נוספים הם בעולמות ההיי-טק, קיבוצים, חברות סטארט-אפ וארגונים ממגזר הפיננסים והביטוח, ציין שדה.

הוא מספר כי "לפני חמש שנים נכנסנו לעולם האינטגרציה, עת רכשנו את הפעילות של אקספיריוס, שעסקה בפרויקטים בעולמות אבטחת המידע והאינטגרציה. בעקבות הרכישה נכנסנו, ובגדול, לעולם זה. לפני שלוש שנים רכשנו את CTM, חברת אינטגרציה נוספת, בשל בסיס הלקוחות שלה".

במסגרת פעילות האינטגרציה של ZIPCOM, החברה מטמיעה מערכות ומוצרים בעולמות אבטחת המידע, האחסון והגיבוי של הספקיות העולמיות המובילות בתחומים אלה. כך, אומר שדה, "ערכנו פרויקטי אחסון ואבטחת מידע רבים בחברות ממגוון ארגונים במגזרי המשק השונים, ביניהן יוניברסל מוטורס, מכשירי תנועה, פלרם, מגדל שוקי הון, מכון מופת ו-BDI".

ZIPCOM + IT Logic – שילוב מנצח באינטגרציה

"באחרונה רכשנו את IT Logic, שמתמחה בפרויקטים מורכבים הממוקדים בתחומי הדטה סנטר והרשת של ארגונים", אומר שדה.

IT Logic הוקמה על ידי גל וילרה, מנכ"ל וארכיטקט פתרונות, ועמית וילרה, ששימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. כיום נמנה עמית וילרה על צוות מקצועני ה-IT של ZIPCOM, בניהולו של אלכס אוריצקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי, ומנהל במסגרתה את הפעילות. "וילרה הוא המומחה מספר אחת בארץ למוצר ClearPaas של ארובה", מתגאה שדה. "הוא בעל ההסמכה הגבוהה ביותר למוצר, המספק יכולות נראות, ניהול ובקרת גישה לרשת (NAC) – לטובת אבטחה בעולם הרכיבים הניידים והאינטרנט של הדברים. היכולות המקצועיות של וילרה ואנשי צוותו מסייעות לארגונים להטמיע את מוצרי ארובה בצורה המיטבית בקרב הלקוחות הארגוניים. מדבר בתחום פעילות חם וחשוב, המקבל משנה חשיבות עם הגידול המשמעותי הצפוי בעולם ה-IoT".

שדה מציין כי "יש ל-IT Logic עשרות רבות של לקוחות, ארגוני מדיום ואנטרפרייז, ממגזרי התעשייה וההיי-טק. השילוב של שתי החברות מספק מענה איכותי, עם מוצרים מובילים בתחומם ויכולות אינטגרציה גבוהות".

הוא מסכם באומרו כי "שילוב היכולות של שתי החברות מעניק ללקוחות הארגוניים מענה איכותי ומגוון, מקצה לקצה – מהמחשב ועד פרויקט האינטגרציה. אנחנו נותנים למנמ"ר שקט נפשי, לצד TCO – עלות בעלות כוללת – נמוך יותר, בשל היותנו יעילים יותר מחברות אחרות".

אירועים קרובים