בזק בינלאומי הקימה זירת תמיכה טכנית שתתופעל על ידי גולשי האינטרנט

החידוש המשמעותי בשירות, שמכונה BSUPPORT, הוא בהיותו פלטפורמה לקהילת תומכים המורכבת מאותם הגולשים, ידענים בעולמות התמיכה הטכנית, שהיו עד היום פזורים במקומות שונים ברשת ונהגו לתרום מהידע שלהם ולעזור באופן ספונטני ● עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "מניתוח מעמיק שערכנו, התגלה צורך צרכני אמיתי בו גולשים מחפשים עזרה ותמיכה טכנית גם ברשת"

בזק בינלאומי השיקה זירת תמיכה טכנית חדשה בשם BSUPPORT, שתאפשר לגולשים לספק תמיכה טכנית לגולשים אחרים. כך, החידוש המשמעותי ב-BSUPPORT, הוא בהיותו פלטפורמה לקהילת תומכים המורכבת מאותם הגולשים, ידענים בעולמות התמיכה הטכנית, שהיו עד היום פזורים במקומות שונים ברשת ונהגו לתרום מהידע שלהם ולעזור באופן ספונטני. מבזק בינלאומי נמסר, כי היא הצליחה לרתום את חוכמת ההמונים ברשת (Crowd Sourcing) ולזהות את התומכים הדומיננטיים והפעילים בה והם אלו אשר יובילו את הקהילה, יהוו את הגרעין המרכזי שלה ויהיו חלק פעיל מניהולה השוטף.

בזכות הפלטפורמה של BSUPPORT אותם הגולשים בעלי הידע הטכני, המעוניינים לעזור, יתרכזו במקום אחד ויהוו קהילה חיה ונושמת, שם יוכלו לתרום מהידע העצום שלהם, כל אחד לפי מומחיותו, תוך התקדמות בדרגות תומך וקבלת תמורה אמיתית – גם הכרתית וגם כחלק מתכנית תגמולים מבוססת הצלחה אותה בונה בזק בינלאומי עבורם.

לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, "במסגרת ניטור השיחות השוטף ברשת אותו מבצעת בזק בינלאומי, עלה, כי נושא התמיכה הטכנית הוא הנושא הפופולרי והמדובר ביותר, עם יותר מ-2,000 דיונים ביום ועשרות אלפי פוסטים המתקיימים באין ספור אתרים ופורומים. מניתוח מעמיק שערכנו, התגלה צורך צרכני אמיתי בו גולשים מחפשים עזרה ותמיכה טכנית גם ברשת. הרצון להעניק פתרון לגולשים שמעדיפים לקבל תמיכה בערוץ הדיגיטלי והמחשבה על הכוח והידע המצטבר של הגולשים שיכול להיות מתורגם באמצעות פלטפורמה נכונה ל-'מוקד השירות הטכני הגדול בעולם' עמדו בבסיס הרעיון".

את פרויקט הקמת הזירה ביצעה KCS. טוויסטד ויעל ברזם, wisdomdotcom, היו אחראים על הקונספט ועל ליווי הפרויקט. חברות נוספות שלקחו חלק היו D-say וסופרפוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים