פרטנר חנכה מוקד שירות לקוחות בקריית שמונה

המוקד ישרת את כלל לקוחות החברה, ויכלול כ-40 עובדים ● יחד עם המוקד נחנך גם מרכז השירות הפרונטלי המורחב של החברה בעיר ● שר התקשורת, משה כחלון, אמר בטקס, כי "השקת המוקדים בפריפריה הינה דבר מבורך; המרכז הטלפוני יהווה מקור תעסוקה לתושבי קריית שמונה והסביבה"

חברת פרטנר חנכה מוקד שירות לקוחות חדש ומרכז שירות פרונטלי, שהורחב לאחרונה, בקריית שמונה. המוקדים נחנכו בטקס שנערך בנוכחות שר התקשורת, משה כחלון, יושב ראש פרטנר, אילן בן דב, המנכ"ל, דוד אבנר, ובכירים נוספים בחברה.

המרכז בקריית שמונה מצטרף למרכזי השירות הטלפוניים של פרטנר בעפולה, כרמיאל, חיפה, חדרה, ירושלים, באר שבע וראש העין. המוקד ממוקם בקניון נחמיה בעיר ומעניק מענה טלפוני כולל בתחומים: ציוד הקצה, בינלאומי, חשבונות, תעריפים, שדרוגים ועוד, לכלל הלקוחות ברחבי הארץ. מועסקים בו כ-40 עובדים, ובמרכז השירות והמכירה הפרונטלי – עוד כ-20. דוד אבנר אמר, כי "השאיפה שלנו היא להרחיב את המוקד עד לכדי 200 מועסקים".

לדבריו, "כמי שעומד בראשה של החברה, יצא לי לחנוך ולהשיק לא מעט מרכזי שירות ברחבי הארץ. אני חייב להודות שהפתיחה של המוקד בקריית שמונה גורמת לי התרגשות רבה ותחושת גאווה על כך שאנחנו מאפשרים לתושבי האזור אלטרנטיבה תעסוקתית נוחה".

השר כחלון אמר, כי "השקת המוקדים בפריפריה הינה דבר מבורך". הוא ציין, כי "המרכז הטלפוני יהווה מקור תעסוקה לתושבי קריית שמונה והסביבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים