ג'וניפר רוכשת את Mist Systems ב-405 מיליון דולר

הנרכשת בנתה פלטפורמה אלחוטית המבוססת על בינה מלאכותית • הרכישה נועדהה לסייע לשלב בינה מלאכותית  ב-IT עבור ארגונים מוגדרי תכנה

06/03/2019 15:08
ג'וניפר נטוורקס

ג'וניפר נטוורקס הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את Mist Systems, המתמחה ברשתות אלחוטיות המנוהלות בענן בעזרת בינה מלאכותית. בחברה אמרו כי הרכישה נועדה לתחזק את פורטפוליו המוצרים של ג'וניפר בעזרת שילוב פלטפורמת ה-LAN האלחוטי.

על פי ההסכם בין השתיים, ג'וניפר נטוורקס תרכוש את Mist בסכום כולל של 405 מיליון דולר, בכפוף להתאמות, שישולמו במזומן ובמניות. הרכישה צפויה להחתם במהלך הרבעון השני השנתי של ג'וניפר נטוורקס, בכפוף לאישורים רגולטוריים ולתנאי חתימה מקובלים.

דילול קל ברווח למניה

בחברה אמרו עוד כי הרכישה צפויה להוביל לדילול קל ברווח למניה על בסיס non-GAAP בדו"חות הכספיים של 2019 ולרווח קל למניה על בסיס non-GAAP בדו"חות הכספיים של 2020.

Mist בנתה פלטפורמה אלחוטית המבוססת על בינה מלאכותית, ההופכת את ה-Wi-Fi לצפוי, אמין ומדיד יותר. Mist גם פיתחה את Marvis, המסייע הוירטואלי לרשתות המבוסס בינה מלאכותית, המאפשר לפשט פתרון בעיות אלחוטי ולספק תובנות ראשונות מסוגן בהתנהגות משתמשים ורשתות. כמו כן, Mist משתמשת בטכנולוגיית BluetoothLE וירטואלית מוגנת פטנט בשילוב עם Wi-Fi ו-IoT לאספקת שירותים אלחוטיים מבוססי מיקום סקלאביליים.

בחברה ציינו עוד כי הרכישה תחזק את נוכחותה של ג'וניפר בשוק הצומח של רשתות אלחוטיות המנוהלות בענן. נוסף על כן, ההסכם מאפשר לג'וניפר להרחיב את הניהול המבוסס ענן וראות מקצה לקצה מבוססת בינה מלאכותית ("AI for IT") ברשת הארגונים מקצה לקצה

רמי רחים, מנכ"ל ג'וניפר. צילום: יח"צ

רמי רחים, מנכ"ל ג'וניפר. צילום: יח"צ

רמי רחים, מנכ"ל ג'וניפר, אמר כי "Mist Systems מהווה התאמה מושלמת לג'וניפר וללקוחות העסקיים שלנו,. לג'וניפר ול-Mist יעדים אסטרטגיים משותפים. אנו מאמינים בארגונים מוגדרי תוכנה, וההתמקדות של Mist בהבאת הבינה המלאכותית ל-IT עולה בקנה אחד עם אמונת הליבה שלנו שעלינו לפשט את התפעול ולשפר את חוויית הלקוח תוך צמצום עלויות. בעזרת Mist אנו מוסיפים פתרון מוביל שוק המשלים את פורטפוליו המוצרים שלנו, מניע את תעבורת הענן בארגון ומאיץ את הצמיחה שלנו בקרב ארגונים".

סוג'אי הג'לה, מנכ"ל Mist Systems, אמר כי "Mist Systems פיתחה תמהיל אלחוטי ייחודי עם התמחות בבינה מלאכותית ומחשוב ענן אשר איפשרו לנו לבלוט מעל המתחרים ולהציע את החדשנות שנדרשת כל כך לסביבה האלחוטית", אמר. "על ידי שילוב של יכולות אלה עם טווח הערוץ הרחב של ג'וניפר, תמיכה ברמה עולמית ורשתות ומוצרי אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, אנו מאמינים שנהיה מוכנים לשנות את תחום ה- IT על ידי יצירת דור חדש של מוצרים מבוססי AI".

מיץ' דיוויס, סגן נשיא ומנהל מערכות מידע בקולג' Dartmouth, הוסיך ואמר כי "הפתרון המשולב של Mist וג'וניפר מספק ראות מצוינת לכל החיבורים החוטיים והאלחוטיים ומייעל באופן ייחודי את הבינה המלאכותית לאוטומציה פרואקטיבית, מה שהופך אותו לבעל התאמה מושלמת לסביבת הקמפוס שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים