לאומי קארד ערכה פרויקט למיכון עדכוני אבטחת מידע

הפרויקט, שנעשה על ידי אנשי הסיסטם של לאומי קארד יחד עם אנשי נס, ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

אדי קויפמן, מנהל תחום תשתיות פתוחות בלאומי קארד. צילום: יח"צ

לאומי קארד ערכה פרויקט למיכון הפצת עדכוני אבטחת מידע בארגון. הפרויקט, שנעשה על ידי אנשי הסיסטם של לאומי קארד, יחד עם אנשי נס, ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אדי קויפמן, מנהל תחום תשתיות פתוחות בלאומי קארד כי "המניע לפרויקט היה הרצון במיכון של תהליך, הנערך פעם ברבעון וכרוך בהקצאת משאבי כוח אדם רבים. מיכון התהליך מאפשר התייעלות, חסכון בזמן ואוטומציה של עדכוני האבטחה – אשר נעשו עד כה באופן ידני. כך, כיום אנחנו מגיעים בבוקר, כאשר כל הליכי הבדיקות כבר בוצעו והמערכות נמצאות למעלה – ועובדות".

בעבר, אמר קויפמן, "כאשר ערכנו את עדכון והפצת עדכוני האבטחה, הזדקקנו לסיוע של צוותים טכניים נוספים, לטובת איזון עומסים או שאנשי בדיקות יבדקו את האפליקציות. כיום, כל זה נעשה באופן אוטומטי".

"שיפור חווית הלקוח ויצירת שקיפות מול כלל הלקוחות"

עוד אמר קויפמן כי "הפרויקט מביא לשיפור חווית הלקוח ויצירת שקיפות מול כלל הלקוחות; הוא מאפשר שליחת תזכורות ודיווח למנהלי המערכות כולל לוחות זמנים; קבלת דו"ח על מצב שרתים; ריכוז מידע תפעולי וסנכרון אוטומטי של שינויים בסביבת ה-IT ; ניהול אוטומטי של שינויים בתפקידי שרתים; ריכוז מאפייני השרתים בהיבטי תפעול עדכוני אבטחה; זיהוי שרתים שאינם משויכים לסבב עדכוני אבטחה; הפיכת הפעילות של סבב עדכוני אבטחה באופן ממוכן, בתזמון שהוגדר מראש; קביעת חלון תחזוקה לכל פעילות".

הפרויקט, סיכם קויפמן, "הביא לריכוז מידע תפעולי של סביבת ה-IT, באמצעות בסיס הנתונים הייעודי. אנו מקבלים דו"חות והיסטוריה על המצב של חוסן השרתים בארגון. קיבלנו יכולות לבקרה וצמצמנו את טעויות האנוש בתהליך. הבאנו שיפור משמעותי של זמינות המערכות ושרידות שלהן עבור עובדי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים