יד שרה העלתה לאוויר מערכת השאלה שפיתחה מלם-תים; ההיקף: מאות אלפי שקלים
המערכת החדשה הוטמעה בסניפי יד שרה בבתי החולים הר הצופים בירושלים ותל השומר ובסניף המרכזי של הארגון בתל אביב ● בהמשך תוטמע המערכת ביתר 70 הסניפים הממוחשבים של הארגון ברחבי הארץ ותשרת המערכת מעל 3,000 מתנדבים באמצעות 350 עמדות קצה ● שלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה: "המערכת החדשה היא צעד משמעותי בשיפור השירות ללקוח"
ארגון יד שרה העלתה לאוויר מערכת השאלה חדשה שאת פיתוחה הפקידה בידי מלם-תים. המערכת החדשה הוטמעה ראשית בסניפי יד שרה בבתי החולים הר הצופים בירושלים ותל השומר ובסניף המרכזי של הארגון בתל אביב. בהמשך תוטמע המערכת ביתר 70 הסניפים הממוחשבים של הארגון ברחבי הארץ. בסופו של התהליך, תשרת המערכת מעל 3,000 מתנדבים באמצעות 350 עמדות קצה. המערכת נועדה לשפר את איכות השירות ולהביא להתייעלות וחסכון בארגון. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.
מערכת ההשאלה החדשה פותחה בטכנולוגיה מתקדמת בסביבת מיקרוסופט והושקעו בה מאמצים רבים ביישום תפישת הנדסת אנוש (UI) המותאמת גם למשתמשים חסרי אוריינטציה מיחשובית, זאת, על מנת לסייע למתנדבי יד שרה, חלקם מבוגרים, להפעיל את המערכת בצורה פשוטה.
לדברי משה לדרמן, מנהל אגף השאלה ביד שרה, "בעקבות הטמעת המערכת החדשה ניתן יהיה לדעת בכל רגע נתון אלו מכשירים קיימים בכל סניף. כך שאם אדם פונה לאחד הסניפים והמכשיר המבוקש חסר, המתנדב יוכל לאתר סניף קרוב בו המכשיר נמצא ולשמור אותו עבורו. כמו כן, ניתן יהיה להעלות את כל הפניות הקודמות של הפונה ולהציע לו אפשרויות סיוע רבות יותר. התוכנה החדשה תאפשר לנו במטה גם להפיק דו"חות ונתונים שישמשו אותנו ככלי בקרה ומדידה לשיפור ניהול מלאי הציוד הרפואי ותכנון רכש מושכל יותר בהתאם לצרכים בסניפים".
שלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה: "המערכת החדשה היא צעד משמעותי בשיפור השירות ללקוח. בעבודה עם צוות מלם-תים הרגשנו שהם נותנים ליד שרה את הלב והנשמה ושאין זה 'עוד פרויקט' עבורם. עם זאת חשוב לזכור, כי התוכנה החדשה היא רק כלי משמעותי לשיפור השירות. מאור פנים ותשומת הלב האישית של המתנדבים לכל פונה הם הדבר החשוב ביותר".
שי בסון, סמנכ"ל בכיר לפיתוח מערכות במלם-תים, אמר, כי "יד שרה הוא ארגון מיוחד של אנשים מופלאים, אשר חרטו על דיגלם את הערבות ההדדית ועשיית מעשי חסד על ידי השאלת ציוד רפואי ומתן שירותים רפואיים-שיקומיים לכל נזקק. האתגר הטכנולוגי המהותי אותו זיהינו כבר בתחילת הדרך הוא פישוט תפיסת התפעול של המערכת, שאמורה להתבסס על מערך המתנדבים בסניפים השונים. לטובת כך הושקעו מאמצים רבים של צוות הפרויקט בסיוע מומחים בתחום הנדסת האנוש, ואין ספק כי התוצאה מרשימה".











תגובות
(0)