פרטנר השיקה מעבדת תיקון מכשירים חדשה
פרטנר השיקה היום (ג') מעבדה ארצית חדשה בפתח תקווה לתיקון ציוד קצה סלולרי, אליה יגיעו המכשירים מכ-120 נקודות איסוף ומסירה ברחבי הארץ. המעבדה המרכזית, שבהקמתה הושקעו כ-15 מיליון שקלים, תחליף בהדרגה את כל מעבדות החברה במרכזי השירות בכל הארץ.
פרטנר השיקה היום (ג') מעבדה ארצית חדשה בפתח תקווה לתיקון ציוד קצה סלולרי, אליה יגיעו המכשירים מכ-120 נקודות איסוף ומסירה ברחבי הארץ. המעבדה המרכזית, שבהקמתה הושקעו כ-15 מיליון שקלים, תחליף בהדרגה את כל מעבדות החברה במרכזי השירות בכל הארץ.
עם ההשקה, מציעה החברה השירות שמאפשר למסור מכשיר לתיקון בכל אחת מנקודות השירות, לקבל מכשיר חלופי, ולאחר שני ימי עסקים לאסוף את המכשיר המתוקן בכל אחת מנקודות השירות, או לקבל אותו עם שליח הביתה תמורת תשלום על השליחות.
לדברי חיים בקר, סמנכ"ל התפעול בפרטנר, כיום נמצאים בשימוש הלקוחות 194 סוגי מכשירים מיצרנים שונים, בעלי מפרט טכנולוגי מגוון. "שפע המכשירים ומורכבותם הולידו את הצורך, אשר ייצור התמחות סגמנטאלית בסוגי המכשירים ובמגוון היצרנים". בד בבד עם צורך זה, אמר בקר, "עלתה גם סוגיית בקרת האיכות, זמינות חלקי החילוף הרבים וקיצור זמני ההמתנה של הלקוחות במרכזי השירות".
אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בפרטנר, סיפר, כי בניסוי שהחברה ערכה לבחינת שינוי מערך התיקונים נמצא, כי הייתה ירידה משמעותית של יותר מ-65% במספר התקלות החוזרות בשל התיקון שנעשה ברמה גבוהה יותר, וכן דווח על שביעות רצון הלקוחות.
פרטנר חשפה את מעבדת התיקונים החדשה במפגש עיתונאים, והציגה גם מהלכים נוספים בתחום השירות, כמו שירות Call4u, שהושק לפני כמה חודשים – החוסך המתנה בתור לשירות על ידי החזרת שיחה ממוקד השירות, ומערכת של נייס, הפועלת במוקדי השירות הטלפוניים של פרטנר מזה שנה – שמקליטה שיחות אקראיות ובעזרת נימת הקול, עוצמתו ומילים מסוימות הנאמרות בשיחה – יודעת לזהות אי שביעות רצון של לקוחות או כוונות נטישה, לצורך לימוד ושיפור השירות של נציגי השירות.











תגובות
(0)