דל והשותפים בים המלח

פרק ג'

האירוע: כנס המנכ"לים של מפיצי דל (Dell). שם: KICKOFF 2011. המיקום: מלון ישרוטל ים המלח (קיסר בעבר). התאריך: ה-9-10.2.2011. מי ומי בניצפים.

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל (בגבו למצלמה), מארגן את הקבוצות בחדר העבודה שבין דגלי דל ואינטל שיחד הולכות לשותפים ולשוק

טוני ואנד, מנהל השיווק האזורי לפתרונות האחסון של דל, מספר על תוכנית דל לעידוד משווקי האחסון שלה

רענן ביבר, מי שפתח את סניף דל ישראל לפני כעשור לאחר קריירה עשירה ומוצלחת במוטורולה ו-HP ישראל, והעביר את שרביט המנכ"ל לשלומי קוארטלר לפני כשנה ומחצה, כשהוא עובר לנהל את סניפי דל באיזור, סיפר על רשמיו מהכנס הגדול של דל שנערך לאחרונה בלאס וגאס

מייקל דל, שייסד את החברה לפני 30 שנה וחזר לתפקיד המנכ"ל בשנים האחרונות, טבע את הסיסמה "מתחרים לנצח" (בעברית לא מנוקדת "לנצח" דו משמעי)

דל, שהעבירה את עיקר הכובד לשיווק לארגונים, מעמידה בפניהם את החלופה הקלאסית: קנו מאיתנו פתרונות פתוחים וסטנדרטיים, משולבים וירטאולית בעלות סבירה ובאיכות ללא פשרות. כמובן שהוא מתכוון שהתחרות, קרי יבמ, HP וגם סיסקו מעמידה הצעות של מערכות סגורות (בחלקן לפחות) במחירים "מופקעים" ובאיכות מתפשרת. חובת ההוכחה עליו והלקוחות אכן ישקלו ויבחרו

שקף "סודי" וסקופי. איך דל מתארת את מתחרותיה ומה היא חושבת עליהן ועל מנכ"ליהן: עסיסי למדי. קראו באנגלית לירית. בעברית בקצרה. בבקשה: פלמיסיאנו, יבמ, מכהן בסבבה, ינהל לך הבלגן בארגון ובכוכב; ליאו אפוטקר, החדש בסביבה, התוקפן הכעסן; ג'ון ציימברס, סיסקו, משיג הגבולות; ג'ו טוצ'י, מר אחסון, יוצא בזול יחסית. טוב עדיין הוא ודל שותפי שיווק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים