תוכן שיווקי

קלטורה חתמה על עסקה אסטרטגית עם אורקל

ענקית התוכנה האמריקנית תשלב את טכנולוגיית הווידיאו של החברה הישראלית במוצריה ● כך, כל לקוחות אורקל ברחבי העולם יוכלו להשתמש בכלי הווידיאו ישירות מהענן של קלטורה

08/09/2019 12:03
אורקל

קלטורה הישראלית חתמה באחרונה על עסקה אסטרטגית עם ענקית התוכנה האמריקנית אורקל. מדובר בהסכם יוצא דופן עבור אורקל, שבמסגרתו היא תטמיע במוצריה את כלי הווידיאו המתקדמים של קלטורה כשהם ממותגים, משווקים ונמכרים כמוצרי אורקל – על אף שהטכנולוגיה של קלטורה ומונגשת הישר מהענן שלה.

השותפות תאפשר לאורקל להוסיף לכל מוצריה חוויית ויכולות וידיאו מתקדמות ליצירה, העלאה, עריכה, ניהול, חיפוש וצפייה אינטראקטיבית. בנוסף, תהנה אורקל מיכולות הביג דטה והאנליטיקה של קלטורה בתחום הווידיאו.

בדומה לכ-25% מהחברות הגדולות בעולם, ביניהן חברות מדיה, טלקומוניקציה ומאות אוניברסיטאות מובילות, גם אורקל משתמשת מזה שנים במוצרי הווידיאו של קלטורה להדרכה, תקשורת, ושיתוף פעולה בין עובדיה מסביב לעולם, בנוסף לתקשור ושיווק ללקוחותיה ולשותפיה.

לאור האפקטיביות והפופולריות הגדולה של חוויות וידיאו מקוונות, ובעקבות מובילות השוק של קלטורה והצלחתה הגדולה גם בקרב עובדי ולקוחות אורקל, החליטה הענקית האמריקנית להטמיע ולהנגיש את יכולות החברה הישראלית גם עמוק בתוך מוצריה, ובכך להשביח ולהעצים את חווית המשתמש של לקוחותיה. ההשקה הרשמית של שיתוף הפעולה בין החברות תתקיים במסגרת הוועידה השנתית של אורקל העולמית, שתיערך ביום ב' הבא, ה-16 בספטמבר, בסן פרנסיסקו.

"חברות טכנולוגיה רבות נוספות הולכות בדרכה של אורקל"

לדברי רון יקותיאל, ממייסדי, יו"ר ומנכ"ל קלטורה, "כל חברה שנותנת שירותים מקוונים חייבת להעשיר את ממשק המשתמש שלה בחוויות וידיאו מתקדמות, שכן וידיאו הוא המדיום הכי מרתק ואפקטיבי לצופים. שיתוף הפעולה האסטרטגי של קלטורה עם ענקית טכנולוגיה כגון אורקל הוא המשך הוכחה למובילות העולמית שלה בשוק כלי ושרותי הווידיאו. חברות טכנולוגיה רבות נוספות הולכות בדרכה של אורקל ומעשירות את מוצריהן בכלי הווידיאו של קלטורה".

חברת קלטורה, שיחד עם יקותיאל הקימו אותה מיכל צור, שי דוד וערן איתם, היא מובילה עולמית בתחום ניהול הווידיאו בארגונים, כולל תקשורת פנימית בין מנהלים ועובדים, הדרכה, שיווק, מכירות ושירות לקוחות. בנוסף, פיתחה החברה פתרונות וידיאו להוראה מרחוק עבור שוק החינוך ופלטפורמה למתן שירותי טלוויזיה אינטרנטית עבור שוק המדיה והטלקומוניקציה. חברות מחקר מובילות, כגון גרטנר ופורסטר, מכירות מזה שנים בקלטורה כמובילה עולמית בשוק הווידיאו. בין לקוחותיה נמנות חברות ענק עולמיות, אוניברסיטאות יוקרתיות וחברות מדיה ותקשורת מובילות.

בנוסף למכירת מוצרי מדף של וידיאו לחברות וארגונים, קלטורה מנגישה למפתחים ולחברות טכנולוגיה (כגון אורקל) כלי פיתוח מתקדמים של וידיאו, המאפשרים להוסיף יכולות וחוויות בתחום לפלטפורמות טכנולוגיות קיימות, ובכך להשביחן.

קלטורה מעסיקה קרוב ל-500 עובדים וקולטת עובדים חדשים למשרדים בישראל, ארצות הברית, אירופה וסינגפור. החברה גייסה עד היום יותר מ-160 מיליון דולר ממשקיעים כגון גולדמן זקס, נוקיה, סאפ, אינטל ומיטסוי.

אירועים קרובים